Gordion Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hei! På onsdag har jeg heldagsprøve i 3MX. Den blir som en eksamen. Noen som har noe stalltips til hva jeg bør gjøre for å få best mulig karakter? Ting som bestandig dukker opp? - Gordion Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Se gjennom og løs gamle eksamesoppgaver er vel det beste tipset Da ser du hvilke typer oppgaver du får og hva du eventuelt bør øve mer på Lenke til kommentar
avRack Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Vektorar er vel ein klassikar vil eg tru. I tillegg 2.gradslikningar.. Dei eg kom på i farta, dei må du kunne ut og inn og alt, såå.. Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Vi fikk om rekker, trigonometriske likninger, integrasjon, polarkoordinater og sannsynlighetsfordeling forrige onsdag, vil tro vektorer som avRack nevner er greitt å kunne også; med andre ord er ikke min post så hjelpsom, og det er greitt å kunne det meste. Endret 29. april 2008 av AFireInside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå