Gå til innhold

Problemer med å koble 9800GX2

Anbefalte innlegg

Har akkurat fått nytt skjermkort, XFX 9800GX2, og jeg har kobla til strømmen, kobla den til dataen, men den tynne kabelen som følgte med vet jeg ikke hvor jeg skal koble, jeg har prøvd og koble den noen få steder, men skjermen er fortsatt svart:/, når jeg skrur på dataen så lyser det rødt i de 2 små pærene, og grønt uttafor vifta.

Kanskje litt dårlig forklart, men håper noen forstår det og kan hjelpe meg^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kjøpte asus sin modell, og fikk heller ikke noen veiledning. Dette kortet er bare dritt og få til og fungere. Jeg fant heller ikke ut hva den kablen er til, men får vertfall bilde på skjærmen uten den.

Når du snakker om røde lys. Regner jeg med det er de som viser om du har nok strøm tilkoblet kortet. Har du husket og koblet til alt av ledninger fra strømforsyningen til kortet? og har du husket på og sjekke at strømforsyninga di er kraftig nok?

Jeg hadde en 500W og hadde akkurat det samme problemet. Prøv og oppgrader til en 600W eller høyere hvis det er problemet.

Lenke til kommentar

Nå har jeg bestilt meg en 4pin til 8 pin overfører kabel, jeg hadde ingen 8 pin i dataen fra før av og det følgte heller ingen med.

Jeg spurte komplett på mandagen om det gikk greit med 2 6 pin, og de sa ja, men etter litt hjelp fra noen her på pm, og sett litt på google, så fant jeg ut at det måtte være en 8 pin og en 6 pin, så jeg håper det funker, overføringskabelen skulle vært her i dag, vis posten bare ikke hadde vert stengt:/ men i morra så funker det håper jeg.

Jeg trur det var denne kabelen komplett skulle sende til meg, denne, noen sa at den ikke funker til skjermkort, vet noen dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...