microon Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Har sett bilder i Euronics avisen og Elkjøp, men de kunne ikke bekrefte hva som var forskjellen..derfor jeg måtte forhøre meg her. En i butikken sa at man fint kunne benytte både digital kort for canal didgital og RiksTv på tv med PCMCIA og MPEG-4. Man må da ha et adapter, kalt "RTVCAM". Vet noen om hva RTVCAM gjør, og om det er mulig å skaffe den uten å være kabel tv kunde? EDIT: Fant ut at det var "TechniCrypt CXV" (CAM), og at den selges til litt under 900kr. De som selger W4xxx sier den er godkjent av riksTv, men den står ikke oppført som godkjent på deres nettside. Kanskje lurt å vente? Mange fornøyde på AVforum ser jeg. Dumt hvis man MÅ ha RiksTv abb. for å kunne bruke denne?! RiksTV CAM for Sony W3000 & W4000 - RIKSTVCAM RiksTV Kortmodul (CAM) til RiksTV, kun for nye eller eksisterende RiksTV kunder som har godkjent Sony TV (ingen bindingstid) TechniCrypt CXVCAM modul (PCMCIA kort) Endret 28. juni 2008 av microon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ingen grunn til å vente på at "godkjenningen" dukker opp på RiksTVs side, spør du meg. Det er tilnærmet garantert at den blir "godkjent", og skulle den ikke bli det, har du en klar reklamasjonssak mot evt. selgere som reklamerer med at TV-en er godkjent. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Må man kjøppe en slik kort modul till 1000kr for å få riks tv osv. til å funke? Lenke til kommentar
simmyt Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Må man kjøppe en slik kort modul till 1000kr for å få riks tv osv. til å funke? du kan kjøpe kortet i en sonybutikk, da koster det gjerne ca 600kr (technicrypt cvx). men du behøver ikke kortet dersom du vil se kun på nrk og lokalkanalen. Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Vurderte å skaffe meg CAM modul til mitt W3000, men gjelder års-kortavgiften på 800kr for kun TV2 også?! ed: hehe, glemte tittel. Designmessig så liker jeg W3000 bedre. Teknisk sett tror jeg ikke det er enormt stor forskjell mellom dem. Når det kommer til kontrast så "booster" Sonyen bildet altfor mye og jeg har måtte slå av alt av etterbehandling (unntatt et par anti-støy parametere). Backlighting er også betraktelig redusert. Endret 28. juni 2008 av hishadow Lenke til kommentar
PoW Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Begynner å bli passe irritert på Amentio som stadig utsetter datoen på 52W4000. Hadde de i utgangspunktet gitt beskjed om at jeg ikke kan få den før i midten av Juli, hadde jeg ikke kjøpt tven. Har betalt tven og alt; kjedelig å ha så mye penger utestående. Lenke til kommentar
microon Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Velkommen i klubben...Venta 2 måneder for å få mobil fra dem i fjor. Slikt kalles skjult forhåndsbestilling, og dem prøver bare å kuppe kunder. Kunne like godt ha stått den faktiske dato..men da kan jo andre nettbutikker skrive noe annet igjen. Noen som vet tester på nye S4000? Lekkert design på den, kan den ha samme innmat som W4000? Lenke til kommentar
PoW Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Sendte mail til Sony Europa i forgårs: Desverre kan vi inte se leveringdato på denne modell, din forhandlere får höre med Sony huvudkontor. Med Vennlig Hilsen Fanny Sony Support Så det er altså ingen leveringsdato på tven. Skal sende mail til Amentio nå, og be de kontakte Sony Lenke til kommentar
PoW Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Amentio hadde ikke noe mer konkretisert informasjon å komme med, annet enn at den informasjonen de hadde stemte. Noen som har fått tak i en 52W4000? Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Hmm... Ja, er det noen som har fått denne? Jeg har også akkurat bestilt meg en 52". Edit: Ikke fra Amentio vel og merke! Endret 23. juli 2008 av Clævs Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ahh... Spent på det her! Tv`en står fortsatt som antatt 30.Juli. Begynner å nærme seg... Men har nok litt tvil til at den kommer inn til da. Lenke til kommentar
microon Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Noen som har fått sin KDL-40W4000 eller større W4000? EDIT: Noen med erfaring? Vurderer sterkt å kjøpe. Er det slik at Amentio og andre har denne inne nå? Ser slikt ut på nettsidene deres, men jeg er skeptisk... Endret 2. august 2008 av microon Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Netshop har den på ukens tilbud til 10K Lenke til kommentar
microon Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Netshop har den på ukens tilbud til 10K Hehe..litt synd det, men snaue 200kr mer som jeg betalte får gå. Bestilte fra Amentio i går, ble sendt i dag Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Blir mykje det samme eigentlig då frakten er dyrare på netshop. Lenke til kommentar
microon Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 KDL-40W4000 = herlig :!: Fikk den i dag. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Aah, da får eg sikkert min i morgon. Bestillte også fra Amentio. Endret 5. august 2008 av Elendil Lenke til kommentar
ivarsr Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Er 42" w4000 kommet? Ikke funnet noe på nett om dette, men hørte det var snakk om at den skulle slippes ut i juli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå