Bendorama Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Heia. Jeg instalerte akkuart Xp på min vista Acer 5610Z kjørern å dualboot, men altså når jeg kjører Xp, så kan jeg nesten ikke skrive, hele driten hopper plutselig opp et hak i word dokumentet, eller bak, og sletter eller merkere eller skriver over noe jeg har skrevet, i nettleseren så hopper hele greiene bakover, og vist ikke følger med så er alt jeg skrev borte og kansje halve settningen igjen, det er ikke LITE plagsomt, og jeg aner ikke hva som skjer, noen andre som vet? EDIT: Vist noen lurte så JA, det skjer mens skriver. Tusen takk for svar. Endret 28. april 2008 av NadaX7 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Heia.Jeg instalerte akkuart Xp på min vista Acer 5610Z kjørern å dualboot, men altså når jeg kjører Xp, så kan jeg nesten ikke skrive, hele driten hopper plutselig opp et hak i word dokumentet, eller bak, og sletter eller merkere eller skriver over noe jeg har skrevet, i nettleseren så hopper hele greiene bakover, og vist ikke følger med så er alt jeg skrev borte og kansje halve settningen igjen, det er ikke LITE plagsomt, og jeg aner ikke hva som skjer, noen andre som vet? EDIT: Vist noen lurte så JA, det skjer mens skriver. Tusen takk for svar. du burde avinstalere xp, deretter instalere det i gjen..fungerer det i vista? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Hvorfor skal det hjelpe? Har ikke testet i vista, har ikke endra noe der, så det bør virke der, men vista er jo et helv*** trægt tungt lasteskip, går ikke an å spille noe der, og det går trængt eller til andre ting. Men xp kan jeg faktisk spille og ting går KJAPT. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Hvorfor skal det hjelpe?Har ikke testet i vista, har ikke endra noe der, så det bør virke der, men vista er jo et helv*** trægt tungt lasteskip, går ikke an å spille noe der, og det går trængt eller til andre ting. Men xp kan jeg faktisk spille og ting går KJAPT. Kan det være noe feil med Word? Merker du det andre steder? Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Uansett hva gjør, som har med skriving å gjøre, trodde det var word med en gang, men samme skjer på internett når skriver. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Er der driver som styrer tastaturet, evt. noe som vet link til en som kansje vile fikse problemet mitt? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Prøv å deaktiver touchpad når du skriver. Jeg hadde samme problem på min 5720ZG, men det viste seg at det bare var pad-en som var i overkant sensitiv. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Prøv å deaktiver touchpad når du skriver. Jeg hadde samme problem på min 5720ZG, men det viste seg at det bare var pad-en som var i overkant sensitiv. Men jeg bruker mus uten om, bruker ikke paden. Men kan godt vært, at jeg har kommet borti den når har skrevet. EDIT; så ut som det var det:O Tusen millioner takk! Endret 29. april 2008 av NadaX7 Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Må bare le, og si: RESEARCH LITT! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Hvordan kunne jeg vite det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå