DKOP Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Vel, det har seg slik at nå funker ikke anlegget mitt lengre. Dette har egentlig vart en liten stund, men har ikke hatt muligheten til å spørre om råd før nå. Bare til ekstra info så har jeg kjøpt inn et ekstra lydkort for å få bedre lyd i anlegget, men det er det ikke noe problem med. Det lyser blått fra kontrollen, og det lyser fra lydkortet. Jeg kan skru opp og ned på lyd og skifte på ulike innstillinger. Det eneste som ikke "funker" er knappen helt til høyre på kontrollen, der det står "mute". Jeg trykker, men det står mute on, og uansett hvor mye jeg trykker står det fortsatt mute on. Har og prøvd med fjernkontrollen, men det funker heller ikke. Dette var noe som bare skjedde plutselig, og jeg har prøvd å tatt alt av ledninger inn og ut, reinstallert lydkortet osv. Tusen takk for alle tips! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Tror nok du skal prøve å få et nytt på garantien. Lenke til kommentar
DKOP Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Tror nok du skal prøve å få et nytt på garantien. vil helst slippe det, sånn at jeg kan få lyd med en gang :-D men om jeg måtte gjøre det, hva må jeg gjøre da? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Håper du har tatt vare på kvitteringen og originalesken, så kan du enten gå til forhandleren eller ta kontakt med Logitech. Sinden mute står på hele tiden, så er det nok noe galt med kontrollenheten, en brikke som har gått i dass eller noe. Endret 28. april 2008 av Lefse Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Holder nok med kvittering...når jeg måtte sende inn mitt z-5500 var det samme hvilken eske. Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Du trenger ikke sende det inn en gang. Bare ring Logitech support, så sender de deg et nytt i posten. Når du har mottatt det nye anlegget ditt, så klipper du dataledningen av det gamle og sender biten i posten til Logitech (merket rma nummer) Logitech har konge-garanti! (Min z-5500 kvelda for en måned siden... Tok en uke så stod DHL på døra med et nytt anlegg) Endret 29. april 2008 av xantarion Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Så hvis anlegget kvelder så klipper man av en kabel og bare sender den inn? Eh... Men hva hvis man har kjøpt en fra USA via ebay, og denne tar kvelden, har man samme rett på garantien da? Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Så hvis anlegget kvelder så klipper man av en kabel og bare sender den inn? Eh... Du må seff ringe Logitech support (ring de på tlf. +47 (0)24 159 579 og forklar problemet). Hvis de ikke klarer å løse det, og produktet er innenfor garanti (og du har kvittering som beviser dette), så er gangen i det ca. som jeg beskrev... (det var det i alle fall for meg) Skader ikke å titte gjennom feilsøkingsdatabasen til Logitech først.. http://logitech-en-emea.custhelp.com/cgi-b...swers.search_nl ..der får du lete selv PS! Note: When contacting Logitech Support via e-mail or phone, please be prepared to provide your e-mail address the M/N (Model Number) of your product the P/N (Product Number) of your product the PID or S/N (Serial Number) of your product Endret 29. april 2008 av xantarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå