Larsen1981 Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hei folkens. jaja nå har eg prøvd med creative så nå håpe eg på intilligente svar her heller. Sente inn til creative det gamle kortet pga harware feil og mottok det nye for litt meir enn ei veka siden. Men det var ikkje bare bare å få detta til å funka med systemet mitt. Eg kan ikkje sjå filmar ( i windows media player ), bilder eller spilla spill eller høyra på musikk uten at pcen henger seg og eg blir nød til å rebota. På det versta så kommer eg ikkje inn i windows ein gong, pcen henger seg når creative logoet starte opp. Dette var etter eg installerte dei nyaste driverane fra creative og nvidia, avinstallerte selvsakt før eg installerte dei nye... Det ende med at eg må starte windows XP PRO i VGA mode og snoke litt i sytemet og finner ut at skjermkort driverane er i konflikt med VIA driverne mine (creative sine og nividia .. Systemet mitt er aopen ak73 pro a 1,4 AMD 512 ram Creative ti4600 creative audigy 2 Eg setter inn the gamle skjermkortet mitt og alle problemene forsvinner. Dette er eit asus g2 v7700 pro.... Har formatert hd`en ein del gonger, flasha bios og fått dei nyaste driverane til alt, til og med service pack 1 har eg installert... Synes det er ganske snodigt at dette nye kortet ikkje funker som det skal siden eg kjørte med akkorat det samme systemet med det gamle kortet som eg sendte inn. Kan dette vare som følge av at det nya er av ein nyare version kansje? alle forslag mottas med takk Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 lever det tilbake, krev pengene igjen og kjøp ett annet merke =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå