GrandMa Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Heisann. Er det noen som hadde hatt bry til å se over stilen min? Jeg har prøvd så godt jeg kan å få alt riktig, men kjenner jeg meg selv rett er det mye feil her. Jeg hadde blitt enormt takknemlig hvis noen hadde tatt seg bryet til å se raskt over de mest elementære feilene. Nynorskoppgave_om_skolesystemene_97_03..doc Lenke til kommentar
avRack Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Bra stil, var ikkje mykje feil å henta som eg kunne sjå. Det som gjekk igjen var mest: vi = me - mulig du kan skriva begge deler på nynorsk, men eg plar skriva me . synest = tykkjer - då får du ein skikkeleg nynorsk vri på det. mye = mykje - enkelt og greitt. Litt endingsfeil her og der, likar best -a som ending i stadenfor -e som du hadde brukt dei flestepartar. Kan vel kanskje skriva begge der også, men er nok -a som er mest normalt på nynorsk. Lykke til, og vil gjerne ha tilbakemelding på karakter takk Nynorskoppgave_om_skolesystemene_97_03..doc Endret 29. april 2008 av avRack Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Bra stil, var ikkje mykje feil å henta som eg kunne sjå. Det som gjekk igjen var mest: vi = me - mulig du kan skriva begge deler på nynorsk, men eg plar skriva me . synest = tykkjer - då får du ein skikkeleg nynorsk vri på det. mye = mykje - enkelt og greitt. Litt endingsfeil her og der, likar best -a som ending i stadenfor -e som du hadde brukt dei flestepartar. Kan vel kanskje skriva begge der også, men er nok -a som er mest normalt på nynorsk. Lykke til, og vil gjerne ha tilbakemelding på karakter takk Tusen takk. I love you. Du er den første som får vite hva jeg fikk! Lenke til kommentar
avRack Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Berre hyggeleg å fremja nynorsken ! Endret 30. april 2008 av avRack Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Jaujau. Fikk dessverre bare 3, men takker for hjelpen uansett Lenke til kommentar
avRack Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Oi, jaja!! Kva som var feil då ? Endingsfeil ? Suger på endingar.. Og kanskje litt setningsoppbygging ? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Oi, jaja!! Kva som var feil då ? Endingsfeil ? Suger på endingar.. Og kanskje litt setningsoppbygging ? Det hadde en del med endinger å gjøre ja Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Mesteparten av avRack sine tre korreksjonar er bagatellmessige og langt frå dårleg nynorsk (utanom "mye"). Det er dog andre døme på ord som er skrivne på ein slik måte at ein dårleg karakter i høgste grad kan forsvarast: "for augneblikket" - ein slik blanding av nynorsk og bokmål er vemmeleg. Skriv "for augneblinken" "summeras" - Skriv "summerast" "syntes eg vi må begynne" - blanding av presens og preteritum "noen" - Skriv "nokon" "sånn som ungdommen veljar sine fag" - Dette var som tortur å lese. Skriv "vel" "bare" - Skriv "berre" "ikkje beveger seg så mykje lenger" - Skriv "ikkje er så mykje i rørsle lenger", evt "bevegar seg" "slik at ikkje heile samfunnet forfall på grunn av fedme" - "Skriv "forfell" "Eg syntes også" - Her er det presens. Skriv "synest" evt "tykkjer" "selvfølgeleg" - Skriv "sjølvsagt" "hellar ikkje" - UÆÆÆ! Eg pinest! Skriv "heller ikkje" "de" - Skriv "dei" "Personlig" - Skriv "personleg" "ville vært" - Skriv "ville vore" "ein framifrå lausning" - NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!! Skriv "ei framifrå løysing" Vonar desse korreksjonane kan vere til hjelp. Elles er eg diametralt usamd i påstanden "Eg trur ikkje det er mange som kjem til å bruke noen av desse faga (realfag) seinare viss ikkje dei skaffar seg ein jobb som tilseier det". Teknologien i vårt samfunn er bygd på realfag som matematikk og fysikk, og alle som har interesse av å forstå det samfunnet vi lever i bør difor tileigne seg visse kunnskapar også innanfor desse fagfelta, sjølv om du tilsynelatande har negative erfaringar i så måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå