Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

skal jeg prøve trekant?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Gjest
Jeg er en gutt på 16 år.. har blitt "invitert" til trekant om jeg vil.. med ei jente og en gutt.. har vært fuck friend me jenta før men no har hun og kjæresten lyst på trekant.. lurte på om jeg ville være med..

Jeg har veldig liten sjangs til å få meg kjærste osv sidn jeg er et null...

derfor tenkte jeg at jeg kunne jo prøve.. men hva synes dere?

 

Jeg er helt sikker på at du ikke et et null! Og at du kommer til å få deg kjæreste en dag! Du er veldig ung, og det kan være lurt å bruke litt tid på finne "den rette", om det er det du gjerne vil da :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har proevd baade MFM og FMF, og begge deler er like digg. Foer den foerste MFM opplevelsen min, saa var jeg veldig skeptisk mmh dette med aa komme borti en annen pikk, men en bytur, en god del pils, og ei utrolig heit jente fikk meg med paa galskapen. Under akten kom jenta med forslag om at vi skulle ta en trippel skje. Kaatskapen og fylla gjorde at det ikke var noen hemninger, og jeg fikk oppleve foelelsen av aa knulle ei jente mens jeg ble tatt av en kuk i rumpa. Det var en helt utrolig digg opplevelse, og den orgasmen jeg fikk var helt raa. Etter dette har jeg flere ganger hatt MFM hvor jeg har tatt dama mens jeg samtidig har blitt tatt, og motsatt. Men det er KUN i den settingen at jeg er med paa noe slikt. Kunne aldri tenke meg aa gaa alene til sengs med en gutt. Ellers er det ogsaa utrolig digg aa ligge paa rygg mens den ene jenta rir og den andre sitter paa fjeset mitt og de to raakliner imens.

Lenke til kommentar
Jeg er en gutt på 16 år.. har blitt "invitert" til trekant om jeg vil.. med ei jente og en gutt.. har vært fuck friend me jenta før men no har hun og kjæresten lyst på trekant.. lurte på om jeg ville være med..

Jeg har veldig liten sjangs til å få meg kjærste osv sidn jeg er et null...

derfor tenkte jeg at jeg kunne jo prøve.. men hva synes dere?

 

Er jo litt ekkelt at en annen gutt er med. Hva om han spermer på dama og du får klisset hans på deg? Det er selvsagt kinkig dersom det er vanskelig å få seg noe ellers, men dersom ho er villig til å ta deg aleine, så er det sjølsagt bedre.

 

Det aller beste hadde sjølsagt vært om ho ville ta deg sammen med ei annen dame...

Lenke til kommentar
Jeg er en gutt på 16 år.. har blitt "invitert" til trekant om jeg vil.. med ei jente og en gutt.. har vært fuck friend me jenta før men no har hun og kjæresten lyst på trekant.. lurte på om jeg ville være med..

Jeg har veldig liten sjangs til å få meg kjærste osv sidn jeg er et null...

derfor tenkte jeg at jeg kunne jo prøve.. men hva synes dere?

 

Er jo litt ekkelt at en annen gutt er med. Hva om han spermer på dama og du får klisset hans på deg? Det er selvsagt kinkig dersom det er vanskelig å få seg noe ellers, men dersom ho er villig til å ta deg aleine, så er det sjølsagt bedre.

 

Det aller beste hadde sjølsagt vært om ho ville ta deg sammen med ei annen dame...

Ja, tenk om du hadde fått guttelus eller noe! :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gjestpowa

Har selv hat mfm og mff. begge deler er moro som faen og det er bare og prøve.

Skjønner ikke hvor mange homofobe folk det er her inne. hva er homo med og ha trekant der en kompis tar dama doggy mens hu suger deg? eller en artig sandwich der dama får både i 1`ern og 2`ern? er jo bare harmløs moro. man er drøyt homofob hvis man sier det ekkelt blabla. du skal jo ikke røre den andre gutten. bare dama.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Helt klart i erigert tilstand. x)

Åja, du HAR det ja. :)

Greit.. Jeg respekterer slike gutter også jeg, iallfall som tør å stå frem med det.

 

Alltid morsomt med trekant med gutter som ikke har noe imot litt MM -action. :love:

Det er nok en del gutter som har en skjult fantasi her faktisk - ang det å faktisk delta litt gutt mot gutt, ikke bare 2 stk som kun konser på jenta.

 

For ikke å snakke om alle de jentene som har fantasier om at gutta skal kose litt.

 

Er nok ikke alle som vil "tilstå" slike lyster nei. Og jeg vet jo at mange jenter gjerne kunne tenke seg å se litt MM-kos. Selv kunne jeg nok ha tenkt meg en slik trekant hvor også gutta kunne lekt litt, men det er nå meg det da :cool:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hva er galt med at 2 gutter er med i en trekant med en jente?

 

Guttene skal tross alt klå på dama, ikke på hverandre. :)

 

 

Helt rett 2 gutter er tingen.Har opplevd det selv og dama mi hadde en kjempe kveld.blir ikke siste gang

Lenke til kommentar

Jeg er evig for to gutter og en jente. Både for å gi og ta :) Det første gutter må gjøre når de vil gå inn i en trekant som ikke er pur for deres egen egoisme (fmf) er å bli kvitt homofobien sin. Dessuten er det mange gutter som setter pris på analleker når de først kommer over frykten for å bli instant homo ved objekter opp i ræven :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Bababuba_*
Helt klart i erigert tilstand. x)

Åja, du HAR det ja. :)

Greit.. Jeg respekterer slike gutter også jeg, iallfall som tør å stå frem med det.

 

Alltid morsomt med trekant med gutter som ikke har noe imot litt MM -action. :love:

Det er nok en del gutter som har en skjult fantasi her faktisk - ang det å faktisk delta litt gutt mot gutt, ikke bare 2 stk som kun konser på jenta.

 

For ikke å snakke om alle de jentene som har fantasier om at gutta skal kose litt.

 

Who cares? Det finnes mange som har hatt en homoerotisk opplevelse, eller også hatt sex med samme kjønn, uten selv å være homo eller bifile! I steden kan det bare være for nysgjerrighetens skyld, eller en fetisj?

Uansett gjør det som faller deg inn naturlig og have fun:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Nå har ikke jeg giddet å lese gjennom alt somhar blitt skrevet her, men jeg tror et forum hadde vært siste stedet jeg hadde gått for å finne ut om jeg skulle hatt trekant eller ikke.

Lenke til kommentar

Jeg ser ingen dobbeltmoral i å kun ville ha FFM-trekant. Siden jeg aldri forlanger at noen skal bli med på noe som helst, kan jeg si at jeg vil kun delta hvis det er en FFM-trekant, og kun hvis begge jentene er tiltrekkende. Jeg har ikke noe behov eller lyst til å se eller oppholde meg i et rom med en annen mann med ståkjepp. Jeg anser sjansene min for en trekant som små med tanke på mine kriterier, men det er greit.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...