Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

skal jeg prøve trekant?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være ærlig så skjønner jeg meg ikke på de som sier at MFM absolutt er no-no mens FFM er win-win.

Snakk om dobbeltmoral. Forvente at jenta skal være med på en situasjon man ikke ville vært med på om rollene var snudd.

Det er jo ikke no krav om at man skal klå på fyren.

 

Har for ordens skyld prøvd trekant selv og om man har lyst og mulighet så ser jeg ingen grunn til at man skal si nei. Uansett om det er FFM eller MFM

Lenke til kommentar
Trenger ikke være gay for å dele på en jente..

 

Ingen som sier det heller. Men for faen da. x(

 

I mitt tilfelle hadde jeg bare godtatt trekant med to jenter.

Jepp.

 

Yoshi kunne vel i grunn tenkt seg å ditche jenta han og kjøre man on man? Er det rart vi hetrofile og smått homofobe er livredde for å ha sex "sammen" med andre menn. Plutselig står du der med grillpølsa i ræva liksom.

 

 

Tror du overdriver faren for "grillpølse i ræva" her (lol), bare å velge to hull som er langt fra hverandre så kan de slappe av og snakke world of warcraft uten risiko for å komme borti noe man ikke vil komme borti.

 

regner med at trådstarter har lyst til dette siden han lager en tråd om det, og da er det kjipt om han dropper det av frykt for å bli analisert. forteller han dem på forhånd at han ikke vil være borti fyren kan det vel ikke bli noe problem.

Lenke til kommentar
Gjest en som har livserfaring

Jeg advarer unge folk sterkt mot å prøve trekant. Husk at dere har ikke bare kropp, dere har følelser også. Kynisk eksperimentering vil kunne virke ødeleggende på følelseslivet i det lange løp. Reserver sex for den dere blir forelska i. La ting komme etter hvert. Ingen grunn til å rushe.

Lenke til kommentar

Jenter er som oftast meir lausslopne enn gutar når det gjeld bifili, difor reknast FFM som meir «ekte» trekant, for det er «alle mot alle». Grensa mellom heterofili og bifili/homofili er oftast langt meir rigid for menn, difor vert det ikkje «alle mot alle», men berre to menn på éi dame (to mot ein kontra alle mot alle). Ein kan syte so mykje ein vil om dobbeltmoral og politisk ukorrektheit, men det er visst fakta. :p

 

So kan ein kanskje heller diskutere kvifor slik iboande homofobi (/bifobi?) er meir utbredt blant gutar/menn enn blant jenter/damer.

Lenke til kommentar

Ja, det er riktig at vil man ikke ha trekant med en av samme kjønn så skal man ikke forvente det av jenta(i mitt tilfelle) Men jeg som heterofil gutt er ikke interessert for fem flate øre å involvere meg seksuelt med en annen gutt, men mindre det er et kraftig overtall av jenter i rommet og vi ikke ser på hverandre engang. Og selv om tilbudet hadde kommet så måtte jeg tatt det der og da.

 

Derfor er grunnen til at vi er åpne for FMF større fordi vi er hetero (liker jenter) og ikke bi/homo (liker gutter). Og det er ganske vanlig at jenter liker jenter. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, men jenter har lettere for å være åpne og eksperimentelle med hverandre. Og det skjønner jeg siden jeg liker jenter sjøl.

 

Det viktigste med en trekant er at alle 3 har lyst. Så jenter. Og hadde ikke jenter hatt lyst så hadde mange gutters drømmer ikke blitt oppfylt. Hadde gutter hatt lyst så hadde den tråden her vært 5 sider lang om hvor digg det er å ta andre gutter i pompen mens de tar dama. Min regel for homofile: "Dere kan gjøre hva dere vil så lenge dere holder den type greier unna meg"

 

Og bare så litt info blir lagt inn her... Har jeg hatt trekant før? nei. Hatt en homseaktivitet? nei. Tatt ei jente? ja. Ville jeg sagt ja til en trekant med 2 jenter? det er som mange andre gutter en fantasi, men om jeg ville gjort det kommer ann på så mange faktorer at det vet ikke jeg engang. Men man må være veldig klar for det på det mentale området tror jeg.

 

Min beskjedne mening :innocent:

Lenke til kommentar
Jeg advarer unge folk sterkt mot å prøve trekant. Husk at dere har ikke bare kropp, dere har følelser også. Kynisk eksperimentering vil kunne virke ødeleggende på følelseslivet i det lange løp. Reserver sex for den dere blir forelska i. La ting komme etter hvert. Ingen grunn til å rushe.

Hahahhaha... Eller nei.

Det der er DIN erfaring.

MIN erfaring er at det er bare kropp så man kan jo ha det litt gøy også. Så lenge ingen blir skadet verken følelsesmessig eller fysisk så gjør det INGENTING å ha det litt gøy og teste ut forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Dere aner ikke hvor mange jenter som fantaserer om 2 gutter sammen med de. Vil påstå at dette er en like vanlig fantasi for jenter som at vi gutter fantaserer om 2 jenter sammen med oss :) .

 

(Jeg har ingen bevis eller statistikk for denne påstanden)

Jeg kan se den. Men de fleste jenter jeg har lufta emnet med sier at hvis de hadde valget så hadde de gått for FMF. Dette sier heller ikke at det er en fasitt. Men det er det jeg har erfart da :) Men mange som reagerer på at det er mange gutter som roper ut at de vil ha FMF, men ikke MFM. Og som sagt tidligere så er det selvfølgelig det de fantaserer om når der er hetro. Så er det jo bare en fantasi... Akkurat som skolejenta, sekretæren som jobber seint, Misty fra pokemon med tentacles (ikke min) og to jenter som koser, men "trenger noe mer".

 

Ingen er like og ønsker derfor forskjellig. Men ingen vits i å si at hetro er urettferdige siden de ønsker FMF og ikke MFM ;) Min mening da :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Dere aner ikke hvor mange jenter som fantaserer om 2 gutter sammen med de. Vil påstå at dette er en like vanlig fantasi for jenter som at vi gutter fantaserer om 2 jenter sammen med oss :).

 

(Jeg har ingen bevis eller statistikk for denne påstanden)

 

 

jeg er jente og tenker det samme som deg. Dersom jeg skulle måtte velge type trekant, så hadde jeg valgt mann-kvinne-mann. For når jeg tenker på kvinne-mann-kvinne, ja så tenker jeg " det høres ikke noe særlig digg ut, jeg kan like gjerne bare pule 1 stk mann"

 

En eventuell trekant med en annen dame hadde ikke gitt meg en dritt....

 

At flere jenter er bifile ( innerst inne) tror jeg er en sannhet med modifikasjoner! Jeg tror at grunnen til at man har denne oppfattelsen er fordi det er mer " akseptabelt" og innrømme, eller fortelle om, at man har hatt trekant der det var to damer. Er det to gutter og en jente, ja så bør man ikke snakke for høyt om det. Å være bifil jente i dag gir jenta creditt.....Da er hun frigjort, kul, ect.....Dette er nok også grunnen til at endel jenter slenger seg med på trekant med en annen jente, tror JEG!. Mote er noe vi mennesker alltid vil påvirkes av i mer eller mindre grad. Men så er det slike som meg som ikke lar oss påvirke så mye, fordi vi kjenner på innstinktene våre og lytter til de angående hvilket kjønn vi innerst inne egentlig tenner på.

 

Det ville fra naturens side vært en ganske stor krise, om nesten alle jenter var bifile... For da har ikke en jente samme dragning mot å la seg bli befruktet av det mosatte kjønn....

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...