Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Spm. ang ta igjen på russ.

kevinedomm

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg bare lurte på en ting:

Er ikke første mai en gang, og man kan ikke gå i sentrum uten at en forbanna russ skal kjøre forbi og sprute vann på deg.

Er nå lut lei at man ikke kan være i butikker/kjøpesenter osv. uten å bli våt.

Så jeg lurte på en sak; hva hvis russen spruter vann på deg, og du pælmer en stein etter bilen og treffer den - blir man da erstatningspliktige? Eller slipper man pga. at russen begynte?

Frister veldig med å sende en stein etter dem neste gang :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kort sagt? Ja.

Det er veldig åpenbart det, såfremt de kan bevise at du kasta'n da.. Er de flere er det en vitnesak du kommer til å tape :)

Som sagt, ta igjen med samme mynt. Jeg skyter ikke naboen min, til tross for at han måker snø inn på eiendommen min. Jeg måker'n tilbake!

Lenke til kommentar

Om du bor i en by med fiskebruk, gjør følgende.

Dra ned til fiskebruket. Spør om de har noen tanker med fisk som skal kastes. Om du er heldig har de det. Du trenger ikke fisken men heller vannet, så ta med deg noe å oppbevare gugga i. Hold deg for nesa og fosyn deg.

Fyll så et vanngevær med dette. Neste gang russen spruter litt vann på deg, spruter du "råttenfiskvann" på deres "fine" dress. Eventuelt vent til pøblene kjører forbi, med åpent vindu, og lemp en vannballong med dritten inn vinduet.

Ikke noe lukter så grasalt, og er så vanskelig å få bort, som lukten av råtten fisk.

Lenke til kommentar

greit nok at de er russ bare en gang i året, og man overlever vel musikk sent om kvelden osv. men man burde kunne gå i byen og langs gata uten og ufrivillig bli nedsprutet av alskens vesker de fyller opp meg. greit de er russ, men andre trenges ikke plages for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...