kevinedomm Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Heisann! Jeg bare lurte på en ting: Er ikke første mai en gang, og man kan ikke gå i sentrum uten at en forbanna russ skal kjøre forbi og sprute vann på deg. Er nå lut lei at man ikke kan være i butikker/kjøpesenter osv. uten å bli våt. Så jeg lurte på en sak; hva hvis russen spruter vann på deg, og du pælmer en stein etter bilen og treffer den - blir man da erstatningspliktige? Eller slipper man pga. at russen begynte? Frister veldig med å sende en stein etter dem neste gang Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Haha! Skjønner hva du mener Kast noe anna, ikke nødvendigvis stein Sprut vann tilbake! Har faktisk klart det Har også klart og kasta en vannballong inn vinduet, faktisk.. ;P Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ble tipset et annet sted på forumet at matolje eller tran er noe av det værste man kan sprute på frontruta, selv når de ikke kjører Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Hmm, frister å ta Super Soakeren til lillebror og fylle den med tran for så å sprute tilbake på dem Men uansett, hva om jeg hadde lagd en ripe i "lakken" ved å kaste en stein tilbake? Ville jeg som sagt da bli erstatningspliktig? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kort sagt? Ja. Det er veldig åpenbart det, såfremt de kan bevise at du kasta'n da.. Er de flere er det en vitnesak du kommer til å tape Som sagt, ta igjen med samme mynt. Jeg skyter ikke naboen min, til tross for at han måker snø inn på eiendommen min. Jeg måker'n tilbake! Lenke til kommentar
Caze Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Her er noen som tydeligvis "tok igjen": http://mintb.tb.no/artikkel.php?aid=734 Lenke til kommentar
frevild Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Så jeg lurte på en sak; hva hvis russen spruter vann på deg, og du pælmer en stein etter bilen og treffer den - blir man da erstatningspliktige? Ja. Eller slipper man pga. at russen begynte? Nei. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Brukte tran-trikset når de kom til skolen for å kødde idag En annen kar slengte tran INN i bilen.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Sånn lake fra reker på boks i vannpistol inn vinduet deres er mitt tips. Ikke gjør noe når de er i fart. Da kan du bli tatt for å skape farlige situasjoner i trafikken. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Hehe, kan prøves om de fortsetter å kødde Men jeg gjør ingenting så lenge DE holder fred.. hadde god grunn til å sprute et par dl med möller's tran i fronruta på bilen dems. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Om du bor i en by med fiskebruk, gjør følgende. Dra ned til fiskebruket. Spør om de har noen tanker med fisk som skal kastes. Om du er heldig har de det. Du trenger ikke fisken men heller vannet, så ta med deg noe å oppbevare gugga i. Hold deg for nesa og fosyn deg. Fyll så et vanngevær med dette. Neste gang russen spruter litt vann på deg, spruter du "råttenfiskvann" på deres "fine" dress. Eventuelt vent til pøblene kjører forbi, med åpent vindu, og lemp en vannballong med dritten inn vinduet. Ikke noe lukter så grasalt, og er så vanskelig å få bort, som lukten av råtten fisk. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Gjør som vi gjorde på skolen vår på tirsdag, vi samla byggfag, mekken og elektro og tok all russen vi så med egg og vann ballonger. Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Prøv å få tak i gammelt frityrfett fra en hamburgersjappe. Det lukter forferdelig og er helt jævlig å få vekk. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Om det er bra vær og varmt og sånt; Mjøl og vatn på frontruta. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Få ei katte til å pisse i lufte anlegget Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Et eksempel på hva man ikke skal gjøre. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 For å beskytte seg mot å bli sprutet på, så vil jeg anbefale å gå med et kamera eller lignende i hånden Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Et eksempel på hva man ikke skal gjøre. Jeg forstår mannens reaksjon. Jeg tror jeg hadde hatt omtrent like lang lunte når det kommer til slike ting. De kan herje rundt og plage hverandre, men de går for langt når de skal plage alle rundt de i 10% av året. Det hjelper ikke å si at "men vi er russ bare en gang", for alle oss andre så skjer dette hvert eneste år. Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 greit nok at de er russ bare en gang i året, og man overlever vel musikk sent om kvelden osv. men man burde kunne gå i byen og langs gata uten og ufrivillig bli nedsprutet av alskens vesker de fyller opp meg. greit de er russ, men andre trenges ikke plages for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå