haugo Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Som topic sier så får jeg ikke koblet PS3 til TV. Det kommer hverken lyd eller bilde. Har kobla alt rett og søkt på tv'en men finner det fortsatt ikke. Noen som kan hjelpe meg? Har også PS2 og en kommer med engang opp på AV2 Endret 28. april 2008 av haugo Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hva slags kabel/kontakt er PS3-en koblet til TV-en med? Om det er HDMI, det samme med SCART og komponent i grunn, bør det være en "Source" knapp på fjernkontroll som skifter mellom de ulike kildene bildet kommer inn på. Kan også være fint om du nevner hva slags TV-modell du har. Kan være andre med samme TV, des bedre feilmelding du gir des enklere er det å feilsøke/komme med svar. Lenke til kommentar
haugo Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Hva slags kabel/kontakt er PS3-en koblet til TV-en med? Om det er HDMI, det samme med SCART og komponent i grunn, bør det være en "Source" knapp på fjernkontroll som skifter mellom de ulike kildene bildet kommer inn på. Kan også være fint om du nevner hva slags TV-modell du har. Kan være andre med samme TV, des bedre feilmelding du gir des enklere er det å feilsøke/komme med svar. Jeg bruker AV kabelen motert med SCART som fulgte med. Jeg har en Luxor tv, er usikker på modell. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Prøv å holde 1/0 knappen inne i 5 sekunder Lenke til kommentar
haugo Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Prøv å holde 1/0 knappen inne i 5 sekunder Det funker ikke Lenke til kommentar
haugo Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Jeg fikk det til! Endelig Endret 28. april 2008 av haugo Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hva gjorde du for å fikse det? Lenke til kommentar
haugo Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Hva gjorde du for å fikse det? det du sa, hehe. Jeg holdt ikke lenge nok, det var det som var feilen. Takker og bukker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå