torturis Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hvordan finner jeg maskiner som kjører Windows i et nettverk når jeg kjører Linux RedHat 8.0? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Litt usikker på hva du søker etter, men prøver likevel. Du leter du etter en metode som lar deg søke i ett LAN for å finne maskiner som kjører Windows? Eller er det noe annet du mener.. :-? Lenke til kommentar
torturis Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 det stemmer det. men hirdan gjør jeg det? Lenke til kommentar
torbj0rn Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hvordan finner jeg maskiner som kjører Windows i et nettverk når jeg kjører Linux RedHat 8.0? Du vil finne andre maskiner som bruker Microsofts "File and printer sharing" ? Lenke til kommentar
Zlasch Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Latterlig tittel må jeg si. Samba er vel det du leter etter. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 smb://<maskinnavn> i filbehandleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå