Brian Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hei Har ei FLAC fil, hvor hele albumet er sammenhengende. Det jeg ønsker er å splitte denne fila opp i mindre deler, slik at det er mulig å få enkeltsanger ut av fila. har søkt litt men har sett en del program som dekomrimerer til mp3 og wav, men jeg vil gjerne beholde FLAC formatet på de utsplittede sangene også. Så jeg trenger altså et program som spitter fila uten tap av lydkvalitet, og som er greit å bruke. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kommer ikke på noe i farta, men hvis du finner noe som fikser wav, så kan du bruke den offisielle flac-programvaren til å konvertere frem og tilbake (uten tap av kvalitet). Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Frem og tilbake mellom wav du mener? Det hadde helt klart vært enklest med et program som bare splitter fra FLAC til FLAC, men hvis dette programmet jeg leter etter ikke er til å oppdrive så får jeg ta den andre metoden. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Så jeg skal bare finne et vilkårlig wav splitter program og dekomprimere fila til wav og splitte den opp i ønskede deler. For deretter å konvertere enkeltfilene til FLAC igjen? Kan hvilket som helst FLAC konverterprogram anvendes til dette? Får prøve dette først og se hvordan det funker, kan alltids ta backup av fila i tilfelle lyden blir fucka. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Til wav splitting kan vel audacity funke (husk å eksportere som wav når du er ferdig). Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Har du prøvd å søke: http://www.google.no/search?client=opera&a...-8&oe=utf-8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå