Del Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Du har ikke lyktes med å forwarde port 80 fra routeren til maskinen dersom du ikke får opp Apache sin velkomst skjerm når du skriver domenet ditt i nettleseren. Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Hmm. Det er rart siden jeg har gjort det. Kan dere se noe feil her? Application: Apache1 Source IP: 0.0.0.0 Source Netmask: 0.0.0.0 Destination IP: 192.168.1.4 Destination Netmask: 255.255.255.0 Destination Port Start: 80 Destination Port End: 80 Destination Port Map: 80 Protocol TCP, UDP Takker veldig mye for all hjelp hittil. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 prøvde å åpne ipadressen du oppgav istad og fikk opp opp følgende It works! så da fungerer vel forwarding som det skal Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Hm, du kan vel ikke være så grei og prøve uteliggarn.kicks-ass.net for meg da? Kanskje jeg bare har gjort en liten feil i DynDns eller noe sånt. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Fungerte like bra det også. Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Hm, ja da får det vel holde at jeg kommer inn med localhost da. Tusen takk til dere begge for all den hjelpen jeg har fått=D Jeg kommer att i morgen med noen spørsmål om noen andre ting hvis det er greit. Sliter litt med FTP server og sånt. Fint om du kunne sjekke nå om du kommer inn på ftp://uteliggarn. Det er uteliggarn som står som servername så. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 fungerte fint å koble til i hvertfall.. prøvde ikke noe videre. Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Ok, tusen takk. Da får jeg bruke skoletiden min i morgen til å fikse på dette. Tusen takk for all hjelp:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå