hans A Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Noen som har prøvd LightScribe? Har en Samsung DVD brenner som støtter det, men jeg har ingen CD/DVD plater som støtter det. Lenke til kommentar
Psh Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Tar lang tid og er dyrt, resultatet er fargeløst men ok (best på CD-R plater). En kjekk funksjon å ha, men jeg bruker den nesten aldri. Printbare plater og egnet blekkskriver er derimot mye bedre. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg og har en Lightscribe brenner som jeg ikke har prøvd, dette pga pris og tilgjengelighet på plater, hadde jo vært greitt å hatt backup av OS platene med skikkelig logo å sånn, for min del betyr det ikke noe at det ikke er farger. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Ser ikke ut som platene er så fryktelig dyre. Ser komplett har en 10-pakning til 69,- Skal se i morgen om noen lokale butikker har det. Endret 28. april 2008 av hans A Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hei. skjønner at du lurer på det.. Jeg har Lightscribe,.. har prøvd,- der er ikke noe å satse på. Det tar lang tid å brenne bilder på platen, det er grått og kjedelig med lite variasjon mellom lagene. Som Psh skriver, så har han helt rett, velg heller å printe bildene rett på DVD"en. Krever en skriver som kan det, men det blir mye bedre og du ser hva som er på platen. Ja, og så er det i farger. Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Fullstendig uenig med de som ikke synes det er noe bra. Ja, det bruker lang tid og er ikke like fancy som farger men.... Rsultatet man får gir en skikkelig følelse av seriøsitet som ikke farger gir. Ingenting erstatter en godt designet lightscribeplate når man f. eks. søker jobb, har innleveringer på skolen, etc. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Fullstendig uenig med de som ikke synes det er noe bra. Ja, det bruker lang tid og er ikke like fancy som farger men.... Rsultatet man får gir en skikkelig følelse av seriøsitet som ikke farger gir. Ingenting erstatter en godt designet lightscribeplate når man f. eks. søker jobb, har innleveringer på skolen, etc. Hvor lang tid tar det ca da? Ja blekk holder vel ikke så lenge som platen gjør. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Hvilket program bruker dere til brenning/Design? Har prøvd Nero, men synes resultatet ble veldig mørkt. Endret 29. april 2008 av hans A Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Skrivere som skriver på plater, bør ha vannfast blekk tilgjengelig. Jeg opplever at plater som har overside fra blekkskriver er meget sensitive mot fingermerker og fargeblødning. Litt fete fingre og du har blekket over på fingeren fra plata. Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Skrivere som skriver på plater, bør ha vannfast blekk tilgjengelig.Jeg opplever at plater som har overside fra blekkskriver er meget sensitive mot fingermerker og fargeblødning. Litt fete fingre og du har blekket over på fingeren fra plata. da kan du enten printe på såmme plater http://www.dvdink.no/estore/visvare.asp?va...45&KatId=38 Eller sånn spray http://www.dvdink.no/estore/visvare.asp?va...18&KatId=42 Bruker kun TY vannfaste plater og der holder vanlig blekkpatroner i masse hvis i flere år uten og bli matt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå