T5R Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Har bygget sammen en billigpc til brodern, men d er bare krøll..... PCchips M810LMR hk, Duron 800, 196Mb ram,Gainward Gf2 mx, ibm 40Mb 60Gxp Hd. HK har innebygget lydkort, grafikkort (disablet) lastet inn ME, gikk greit, men når jeg prøver å laste spill/program stopper bare cdrom å lese, kommer opp m feilmeld : unknown error in file set. hva kan dette komme av? kan jeg ha for liten strømforsyning? 235W... maskinen har ikke kostet meg mer enn 2 lapper når jeg kjøpte alt dette (utenom ram som jeg hadde) Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Legg inn OS på nytt, men ikke ME da...d suger! Lenke til kommentar
oxyde Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Jeg må si meg enig der...WinMe er nokk den største Microsoft Windoze tabben EVER! Driver støtten er lusen dilux ++ VIl egentlig fåreslå at du installer win2k.. Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Er det noen error code? blir lettere for meg å finne ut hva som er galt. Høres i første omgang ut som om du har problemer med enten OS eller CDROM. Har du prøvd å bruke CDROM'en på andre maskiner? Hva med CD'ene... virker de som de skal? Jeg må nok si meg enig i at WinME kanskje ikke var et veldig lurt valg. Kjenner bare noen ytterst få som har hatt positive opplevelser med ME; de fleste har brukket CD'ene me WinME på... Sier kanskje mer om vennene mine enn Microsoft's programmer? :wink: Anyway, prøv CDROM'en i andre maskiner, og/eller skift OS. Det ville iallfall jeg gjort. Live fast, die hard! Lenke til kommentar
T5R Skrevet 14. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2002 Har prøvd m an annen cd-rom oxo, var akkurat samme feil der... Har vurdert å legge inn Win 98 se på den maskinen. Har ME på min andre maskin og der funker den fint. Lenke til kommentar
T5R Skrevet 14. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2002 d kommer ingen feilkode... problemet er at den rett og slett slutter å lese fra cd-rom.... Lenke til kommentar
Leo41 Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Prøv å instalere Me over 98 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå