Gjest Huh?Skjegg? Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Heisann, er en gutt som er 17, 18 om 5 mnd. Jeg har et, kanskje rart, spørsmål ang. skjeggvekst. Jeg fant ut for en stund siden at jeg fikk lyst å spare til skjegg. Har begynt å barbere meg å litt sånt. Det vokser hvertfall litt skjegg da. Men det viste seg å bli noe rare greier. Saken er at det vokser skjevt :-| Mystisk men sant, så jeg kom til å tenke på noe. Kan det ha noe å si hvilken side av ansiktet jeg har ner mot puta på nattestid ? Fordi det vokser mer på den ene siden :S Og en annen ting i tillegg: Noen tips til skjeggsparting Mvh. Even Lenke til kommentar
spissmusa Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 i din alder er det vel litt tidlig å begynne å bekymre seg om veksten på ansiktsbekledningen... om det ikke blir mindre glissent får du trøste deg med at det er mange som aldri får noe skikkelig skjeggvekst. sikkert noen forhandlere der ute som selger vidunderkurer, men om de egentlig virker kan være tvilsomt, uten at jeg skal være skråsikker... skjegg vokser ganske ulikt på ulike mennesker ganske enkelt. Lenke til kommentar
Gjest Huh?Skjegg? Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ja, det er muligens litt tidlig å tenke på det da Er bare en kamerat, han får liksom bare skjegget sånn "poff" :o Vil ikke gå på noe kur elns. Er ikke desperat, heh. Synes bare det hadde vært en fin forandring. Må barbere meg 1 gang i uken for at det ikke skal synes at det vokset så rart Men men, takk for svar til nå da =) Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det har ingenting å si hvilken side du ligger på. Du ligger jo på begge sider i løpet av natta. Skjegg vokser ujevnt på veldig mange. Inkludert meg selv. Det er helt vanlig og det er ikke så mye du får gjort fra eller til. Fortsett å barbere deg til du får skikkelig skjeggvekst og har mulighet til å spare der du vil. Kan godt hende at du blir over 20 før det skjer, men sånn er det bare. Har kompiser som er 30 og over som nesten ikke har skjeggvekst, og det som vokser ut ser ut som smådun og rompehår, og langt fra noe sexy skjegg ihvertfall. Du får smøre deg med tålmodighet Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det du sier er vel grunnen til at folk stusser skjegget sitt. Hvis man ikke stusser det vil det jo bare se ut som man har klistret en vrengt tupè i trynet. Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det du sier er vel grunnen til at folk stusser skjegget sitt. Hvis man ikke stusser det vil det jo bare se ut som man har klistret en vrengt tupè i trynet. Nei, det jeg mente hovedsakelig var at noen har mer skjeggvekst enn andre. Noen kan rett og slett ikke la skjegget vokse fordi det vokser skeivt og er ikke noe pent uansett hvor mye man stusser det. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg siktet til trådstarteren Skalle Dessuten tror jeg ALLE har enkelte steder der det blir mer buster og krøller enn andre. Og tror det er fullt mulig å likevel få seg et flott skjegg dersom man f.eks. kjøper en barbermaskin der man kan justere avstanden man klipper, og skru opp avstanden etterhvert. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Stusser du det jevnlig (gjerne i høyde 3-6mm i starten) så tar ofte de 'saktevoksende' delene igjen resten og ting blir jevnere. Barberer du deg helt ned mellom hvert skjeggforsøk så vokser ikke alt like fort ut i hele ansiktet og ting ser stusselig og pistrete ut. Endret 28. april 2008 av Nonsens Lenke til kommentar
Gjest Huh?Skjegg? Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hahah Takk for genialt svar Skalle =) Det hjalp veldig. Får smøre meg med tålmodighet da å vente å se Lenke til kommentar
Gjest Huh?Skjegg? Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Skitt blir 2 poster rett etter hverandre men pytt pytt. Hmm, jeg tar hele greia når jeg barberer meg ja. Takker for alle svar ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå