hbus Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hei! Jeg var så dum at jeg endret passordet til å komme inn på routeren, og nå har jeg selvfølgelig glemt passordet. Standardpassordet er admin og brukernavnet er admin. Jeg har en Jensen Wireless Router AL2954. Jeg skulle gjerne ha åpnet noen porter osv.. Vet noen om det er en mulighet for å komme inn på routeren? Tusen takk for svar! Haster! Mvh hbus Lenke til kommentar
nls Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hei! Jeg var så dum at jeg endret passordet til å komme inn på routeren, og nå har jeg selvfølgelig glemt passordet. Standardpassordet er admin og brukernavnet er admin. Jeg har en Jensen Wireless Router AL2954. Jeg skulle gjerne ha åpnet noen porter osv.. Vet noen om det er en mulighet for å komme inn på routeren? Tusen takk for svar! Haster! Mvh hbus finn reset knappen, dytt noe inn der, og bingo Lenke til kommentar
hbus Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Det funka ikke. Fortsatt det samme problemet =( Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det funka ikke. Fortsatt det samme problemet =( Prøv å hold resett-knappen inne i 5-10 sek. Lenke til kommentar
JensenScandinavia AS Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 For å resette 2954 gjør du følgende : 1. Ta ut strømmen 2. Hold inne reset samtidig som kobler strømmen tilbake. 3. Hold reset slik i ca. 15 sekunder - og slipp reset. Nå vil ruteren ta en omstart og du skal kunne komme inn på menyen med standard brukernavn og passord. Vennlig hilsen Tor Datatekniker - JensenScandinavia AS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå