Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Jeg ser etter høytalere med god bass. forslag? tusen takk for alle svar, gjerne en link til der jeg kan kjøpe de Endret 29. april 2008 av Slettet-whwZcV Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Skjønner ikke hva du skal fram til her? Skal du ha en halv høyttaler? Du har tre forsterkere som toppers hva betyr det? Men høyttalerene er ganske bra bass?? Skjønner nada jeg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Forsto ikke mye av det der, men han mener nok 1 eller 2 O.o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Skjønner ikke hva du skal fram til her?Skal du ha en halv høyttaler? Du har tre forsterkere som toppers hva betyr det? Men høyttalerene er ganske bra bass?? Skjønner nada jeg nå... --,'' Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Til 1000,- er det jo bare å lete på bruktmarkedet. For ikke mye for tusenlappen gitt. Endret 29. april 2008 av GnoMiz Lenke til kommentar
crisnaa1 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 hei du burde skrive mer spesefikt, hva du skal koble opp mot, noe du har sett på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå