scirocco Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Det postes så mye negative webshoperfaringer her så jeg tenkte jeg skulle poste en liten solskinnshistorie Bestilte en pakke fra komplett på mandag morgen. Dagen etter ringte posten på døra og sa at det var en pakke til meg! Av og til mistenker jeg komplett for å ha montert noen små raketter på pakkene sine.. Men nok prat, nå skal nytt lydkort monteres Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Skulle jo bare mangle at Komplett klarte å levere varene så kjapt spør du meg 8) Fikk selv pakke fra Komplett dagen derpå, levert på døra. I det store og hele synes jeg at Komplett i det siste leverer så fort som det er mulig (med tanke på vanlig postgang). Skal bli spennende å se om PsData leverer like kjapt. Bestilte hovedkort og cpu i morges, betalte med VISA og en kjapp pakkesporing viser at delene er på vei Lenke til kommentar
DarkouZ Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Skal bli spennende å se om PsData leverer like kjapt. Bestilte hovedkort og cpu i morges, betalte med VISA og en kjapp pakkesporing viser at delene er på vei Av erfaring mener jeg at psdata er like flinke med leveringstida (om ikke bedre). Er veldig fornøyd med komplett og psdata. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Det er jo sånn at du bare sender inn erfaringer hvis du er skikkelig ufornøyd. Det er det de fleste gjør. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 som en liten opplysning så får jeg alle varene jeg bestiller hos psdata før kl 1500 levert dagen etterpå kl 0900, fra andre webbutikker tar det ca 5 døgn, PS jeg bor i nordre del av nordland. slå den Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 PS Data er utrolig flinke til å få varene kjapt ut. Jeg har aldri ventet mer enn 1 dag før varene har kommet. Spesielt kjekt når man handler litt på impuls også Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 som en liten opplysning så får jeg alle varene jeg bestiller hos psdata før kl 1500 levert dagen etterpå kl 0900, fra andre webbutikker tar det ca 5 døgn, PS jeg bor i nordre del av nordland. slå den Au! Nordre del av nordland? Når så du en levende person sist? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 som en liten opplysning så får jeg alle varene jeg bestiller hos psdata før kl 1500 levert dagen etterpå kl 0900, fra andre webbutikker tar det ca 5 døgn, PS jeg bor i nordre del av nordland. slå den Au! Nordre del av nordland? Når så du en levende person sist? Det e ikkje så ille som det høres ut tel bor jo bare 3 mil fra en by PS: hils Saddam Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Det e ikkje så ille som det høres ut tel bor jo bare 3 mil fra en by PS: hils Saddam Hahaha! Saddam er en kjekkas! Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 som en liten opplysning så får jeg alle varene jeg bestiller hos psdata før kl 1500 levert dagen etterpå kl 0900, fra andre webbutikker tar det ca 5 døgn, PS jeg bor i nordre del av nordland. slå den Da regner jeg også med at du betaler deretter. Eneste måten de kan klare dette er å sende som "express over natt" eller bruke andre budfirmaer enn posten. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Ja isteden for 120.- må jeg betale 230.-,men så får jeg også 14 dager betalingsfrist+ at ingen andre kan tilby det samme. Synest ikke det er ille for å få varene levert 18 timer etter de er bestilt istede for å vente 5 døgn (120 t) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Bestilte en pakke fra komplett på mandag morgen. Dagen etter ringte posten på døra og sa at det var en pakke til meg! Av og til mistenker jeg komplett for å ha montert noen små raketter på pakkene sine.. Uten tvil bra gjort av komplett, men de har faktisk ikke gjort noe annet enn å levere pakken før ca kl 16 til postkontoret. Så mye av æren for den raske leveringa skal Posten ha. Samme gjelder leveringa til PS Data. De er riktignok raske til å få posta pakkene, men Posten fortjener litt skryt de også! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Ja isteden for 120.- må jeg betale 230.-,men så får jeg også 14 dager betalingsfrist+ at ingen andre kan tilby det samme.Synest ikke det er ille for å få varene levert 18 timer etter de er bestilt istede for å vente 5 døgn (200 t) Beklager det hadde sneket seg inn en alvorlig feil her Komplett tar 120,28 ikke 120.- som jeg skrev, men de bruker fortsatt 5 døgn Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Bestilte en 100-pack med CD'er fra PSData en dag kl. 17-ettellerettanna. Hadde hentelappen i postkassa dagen etter. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Bestilte en 100-pack med CD'er fra PSData en dag kl. 17-ettellerettanna. Hadde hentelappen i postkassa dagen etter. nice:) jeg må bestandig vente 2 dager... bestiller jeg på Mandag får jeg på Onsdag (jeg bor i skien, nabo byen til Sandefjord som komplett.no ligger i... ) Men , jeg bestilte på søndag en gang her, fikk pakken på tirsdag ( og post sendes vel ikke på søndag? Lenke til kommentar
skyline Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Vel, idag ble jeg forbanna på Komplett! For første gang! Jeg kjøpte ett nytt GeForce4 Ti4400(Gainward XP700 Golden Sample), men for 2 uker siden tok det kvelden, sendte det inn med en lapp der jeg skrev at jeg ville gjerne ha ett Saphire Radeon 9700 PRO All in WOnder, og betale mellom legget. Vel etter ei uke hos komplett fikk de somla seg til å se på kortet mitt, og det ble konstantert defekt, men som erstatning fikk jeg et lusent Gainward GeForce4 Ti4800SE 128MB 3,3ns Ultra/750-8X XP GS Firewire, 640mhz. Jeg ble steinforbanna og ringte til de! MED MOBIL (kosta meg 60 kr i tellerskritt!!) tok 10 min før de svarte, og da fikk jeg beskjed om at det var Gainward sitt erstatings kort?? Jeg sa at du kunne legge det ut for salg i buttiken, og at jeg kunne betale mellom legg på Saphire Radeon 9700 PRO AIW, men ikke tal om! arrogante drittsekker spørr du meg! Noen som er intresert i å kjøpe Gainward GeForce4 Ti4800SE 128MB 3,3ns Ultra/750-8X XP GS Firewire 640 mhz?? Nypris hos komplett.no i dag 2410 kr, kom igjen og by! Jeg kommer ikke til å oppne den eska, jeg skal bestille meg ett nytt Saphire 9700 PRO AIW hos noen andre enn komplett.no så fort som mulig, jeg har ikke lyst på ett opphora 4200 kort med masse fancye titler som bare betyr sucky ytelse!!!! Dette var min siste handel hos komplett, det er iallefall helt sikkert! Har bare handlet for ca 100`000-120`000 kr hos den sjappa, så de er sikkert ikke så veldig misfornøyde med å miste meg som kunde!!! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 hmm, jeg har bestillt en del pakker fra komplett og før når jeg bestillte om morgenen (rundt kl 9-10 @ skolen) sendte de samme dag, men i dag bestillte jeg noe på samme tid og allt var på lager men pakken er enda ikke sendt, det må jeg si er dårlig! Lenke til kommentar
bruno Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Fattern er rask han, han slutter på jobben klokka fire, men er hjemme halv tre. Denne tråden begynner å bli underholdende, hvis dere skal ha varene neste dag må varene sendes med IL-X, at vanlige pakker er fremme neste dag er i beste fall ønsketenkning. Når en vare er plukket og innleveringsregistrert på Stokke, tar det vanligvis noen timer før pakken ankommer Stokke, her blir den lastet om i rullecontainere før den blir satt på en annen bil som kjører den til terminalen, her blir det på nytt sortert før det sendes til Oslo, i Oslo blir varene på nytt sortert før det settes på en bil som frakter pakkene til en terminal på bestemmelsesstedet som igjen sorterer pakkene før det sendes til respektive postkontor. Bilene som kjører mellom de forskjellige terminaler kjører og ankommer terminalene til fastsatte tider, og hvis en bil er litt forsinket på den siste terminalen betyr dette i praksis at pakken kommer frem til kunden et døgn senere. De tidene som er satt på hver bil er så harde, at det går på grensen på hva som er mulig med et vogntog hele tiden. Lenke til kommentar
bruno Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hmm, jeg har bestillt en del pakker fra komplett og før når jeg bestillte om morgenen (rundt kl 9-10 @ skolen) sendte de samme dag, men i dag bestillte jeg noe på samme tid og allt var på lager men pakken er enda ikke sendt, det må jeg si er dårlig! Så du mener at de skulle legge alle andre bestillinger til side, så de kunde betjene deg. Dette er da ikke noe problem, i stedet for at alle fokuserer ensidig på pris, bestill heller fra noen som har så høye priser at de kan ha en plukker ansatt for hver kunde. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Vel, idag ble jeg forbanna på Komplett! For første gang! Jeg kjøpte ett nytt GeForce4 Ti4400(Gainward XP700 Golden Sample), men for 2 uker siden tok det kvelden, sendte det inn med en lapp der jeg skrev at jeg ville gjerne ha ett Saphire Radeon 9700 PRO All in WOnder, og betale mellom legget. Vel etter ei uke hos komplett fikk de somla seg til å se på kortet mitt, og det ble konstantert defekt, men som erstatning fikk jeg et lusent Gainward GeForce4 Ti4800SE 128MB 3,3ns Ultra/750-8X XP GS Firewire, 640mhz. Jeg ble steinforbanna og ringte til de! MED MOBIL (kosta meg 60 kr i tellerskritt!!) tok 10 min før de svarte, og da fikk jeg beskjed om at det var Gainward sitt erstatings kort?? Jeg sa at du kunne legge det ut for salg i buttiken, og at jeg kunne betale mellom legg på Saphire Radeon 9700 PRO AIW, men ikke tal om! arrogante drittsekker spørr du meg! Noen som er intresert i å kjøpe Gainward GeForce4 Ti4800SE 128MB 3,3ns Ultra/750-8X XP GS Firewire 640 mhz?? Nypris hos komplett.no i dag 2410 kr, kom igjen og by! Jeg kommer ikke til å oppne den eska, jeg skal bestille meg ett nytt Saphire 9700 PRO AIW hos noen andre enn komplett.no så fort som mulig, jeg har ikke lyst på ett opphora 4200 kort med masse fancye titler som bare betyr sucky ytelse!!!! Dette var min siste handel hos komplett, det er iallefall helt sikkert! Har bare handlet for ca 100`000-120`000 kr hos den sjappa, så de er sikkert ikke så veldig misfornøyde med å miste meg som kunde!!! tenk deg om selvsagt kan de ikke sende det et nytt kort siden det er gainw... som håndtrerer returen og da vil de sitte igjen med et ti4200 kort som de ikke kan bruke til noe særlig mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå