oye01 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hei! Har bestilt Rock Band fra USA til PS2. Men når jeg starter det kommer det bare opp "Please insert a Playstation or a Playstation 2 format disc" Er det ikke mulig å kjøre spillet på min playstation2 siden det er ifra USA da? Eller kan det være no annet? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 nei du kan ikke spille et spill fra USA (NTSC) på en ps2 som er kjøpt i europa (PAL) Lenke til kommentar
oye01 Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 nei du kan ikke spille et spill fra USA (NTSC) på en ps2 som er kjøpt i europa (PAL) vet du om instrumentene kan brukes til ps2'en da? så trenger jeg bare å kjøpe spillet når det kommer til europa? Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Du må nok få maskinen chippet skal du spille spill fra usa på den. Kontrollene skal nok fungere fint. Lenke til kommentar
oye01 Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Du må nok få maskinen chippet skal du spille spill fra usa på den.Kontrollene skal nok fungere fint. Ok, men vet du hvordan man får PS2'en chippet egentlig, eller? Endret 28. april 2008 av oye01 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå