vStyle Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ifølge planene skulle jeg hatt en Xbox 360 i fjor, men jeg brukte penger på andre ting, og nå som GTA IV er rett rundt hjørnet har jeg rettet oppmerksomheten mot dette igjen. Nå har ikke jeg mye peiling på dette, men er Xbox 360 Arcade et godt valg? Det er billig, men har ikke harddisk. Bør jeg kjøpe den? Andre ulemper? Skal brukes mest til GTA IV og kanskje Live med andre spill, slik som Halo 3. Takker for seriøse svar Lenke til kommentar
Beverhund Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg ville anbefalt premium versionen. Kjøpte selv en Core Xbox 360, men så meg fort nødt til å kjøpe en harddisk. Til sammen blir dette dyrere enn en premium konsoll. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Premium ser fin ut den ja, fant billigste på prisguide.no, og koster ikke mye mer heller Edit: Feilmelding, jeje. Endret 28. april 2008 av vStyle Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Du vet aldri når du får bruk for en harddisk, så Premium er nok smartere enn Arcade for eksempel hvis du skal ha DLC til GTA. Heter det forresten Premium ennå? På hjemmesiden kalles den bare Xbox 360 eller Xbox 360 System Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Heter fortsatt Premium på Gamezone i hvert fall. Tror det blir den, takker Lenke til kommentar
crosby32 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Med mindre du vet du skal laste ned mye ting fra Live så er arcade det beste kjøpet. Blir omtrent uansett det samme, arcade og kjøp av harddisk senere blir samme pris som premium. En fordel med å velge arcade er at da får du også et minnekort og en dvd med 5 arcade spill, m.m. Endret 28. april 2008 av crosby32 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det blir mulighet for innstalering av GTAIV, som gjør at det lastes fortere elns. Da må du ha harddisk. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det blir ikke mulighet for installering av GTA IV på Xbox 360. Lenke til kommentar
eerik97 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Lurt å kjøpe premium eller elite.du trenger hardisk. jeg har gta iv, dritbra spill!!! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Lurt å kjøpe premium eller elite.du trenger hardisk. jeg har gta iv, dritbra spill!!! Litt gammel tråd kanskje?? Og ut ifra brukernavnet ditt er du 11 år? GTA IV har 18 års grense! =O Endret 21. januar 2009 av timb Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Lurt å kjøpe premium eller elite.du trenger hardisk. jeg har gta iv, dritbra spill!!! ja,gammal tråd, og du er nok disverre alt for ung til å spela gta 4 ! Lenke til kommentar
eerik97 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Lurt å kjøpe premium eller elite.du trenger hardisk. jeg har gta iv, dritbra spill!!! ja,gammal tråd, og du er nok disverre alt for ung til å spela gta 4 ! maybe................................... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå