aregebak Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Har en 2005 modell Johnson GT10 Utenbords Motor som jeg har lyst til å kople på Styring og speed/gear. Er det noen her som kan fortelle meg hva slags deler jeg trenger for denne jobben? Lenke til kommentar
teknikk Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Gå til en som forhandler johnson utenbords.... spør om de har et sett som passer til din motor. Da får du vel også en pris. Finnes nok flere forskjellige sett. Kjøp noe som duger. Overdimmensjoner gjerne. Det er sikrest. Kjøper du noe billig uoriginalt må det nok endel tilpasninger til. Er du kyndig er dette ok, er du ikke, hadde jeg gått for noe som i utgangspunket passer ferdig på. Er ikke så vanskelig å montere det. Lenke til kommentar
henke- Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Off topiC: Bruker din mye bensin? min drikker bensin som det sku vært vatten. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Du må ha ombyggingsett til motoren om ikke dette allerede er montert.... Mente jeg svarte på dette eller et tilnærmet likt emne her for noen dager siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå