cruelphotography Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 On location in the great city of Levanger med Aak1 her fra akam. Ett par belyst med sb800 i xs softbox, resten med naturlig lys. www.cruelphotography.com Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 den første var skikkelig bra.. likte blikk kontaktet, digger at håret ser levende ut.. bra jobba .. 2 og 3 ser litt "blown out" ut.. men sitt på jobb PC-en så kan ikke si for sikkert.. Hu må være fornøyd med dette tenker jeg . Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Mulig nr 3 er litt blown out på kinnet. Men resten burde være i god behold, med litt detaljer overalt ^^ Så går jo galt engang iblant så blir det litt for lyst eksponert Endret 28. april 2008 av cruelphotography Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Dette var veldig gode bilder. Likte #1 og #2 best. #1: Likte godt fargene, det kler uttrykket til modellen godt. Fint liv i håret slik som DeViSoR bemerket. #2: Veldig fint utsnitt og positur. #3 og #4: Fungerer helt greit, mulig at jeg likte #1 og #2 så godt at de havnet litt i skyggen. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er det Aak1 du ser på bildet, eller var han/henne med deg under fotograferingen? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Aak1 er en gutt. Han var altså med, og ikke modell. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Aak1 er en gutt. Han var altså med, og ikke modell. Vet aldri Var bare noe med den første setningen til trådstarter som fikk meg til å lure; "On location in the great city of Levanger med Aak1 her fra akam." Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hadde bare Aak1 vært så pen, så... Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Aak1 er da mye penere enn dette Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Klart jeg er! Jeg kan forøvrig bekrefte at jeg er en gu.. ehm, mann. Men om dere allerede har skrevet fanbrev, så kan dere bare sende. Tilbake til bildene Nr. 1 og 2 synes jeg definitivt var best. Nr.1 hadde jeg kanskje foretrekket en annen crop, portrettformat. Nr. 2 var meget fint når det gjelder skarpet, dof og farger. Utrykket er også meget bra både på nr.1 og 2. Slik, nå kan vi spore av Aak1 og på bildekritikk Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 artig med en "test" av blitz vs naturlig lys. Men bilde nr 2. Er ikkje utsnittet vel stramt? Og ka gjør hånden der? Ser nesten ut som hon kveler seg selv? Eg likte de med naturlig lys best. og fanbrev er sendt! Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hadde aldri trodd at jeg skulle si meg enig med aksjetrading, men den hånden på bilde #2 er litt malplassert. Dette bildet lider dessverre også av at det venstre øyet er ute av fokus. Det blir også litt for "blown out" for min smak. Utsnittet er nydelig, og med litt større dof, litt mer kontrast i ansiktet og uten hånd så hadde dette vært helt topp. #1 er nydelig og dramatisk. Liker fargene som passer fint med det rufsete håret og det tøffe uttrykket. #3 og #4 er flotte selv om stillingen på armen i #4 ser litt kunstig ut. Du kunne med fordel ha fjernet bh-stroppen. (i ps, din gris ) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 #1 Flotte tonar, bra blikk og fin stemning. Har ein slags dramatisk ro over seg. Lenke til kommentar
Cardi Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 #1 Likte det veldig godt. Flott uttrykk fra modellen sin side, og fra lyssetting. Fargene var helt korrekt mener hvertfall jeg. Lyst til å røpe hvilke effekter du har brukt? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Aak1 er da mye penere enn dette Jeg setter pris på din åpenhet, Cruel. Respekt Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hadde aldri trodd at jeg skulle si meg enig med aksjetrading, men den hånden på bilde #2 er litt malplassert. Dette bildet lider dessverre også av at det venstre øyet er ute av fokus. Det blir også litt for "blown out" for min smak. Utsnittet er nydelig, og med litt større dof, litt mer kontrast i ansiktet og uten hånd så hadde dette vært helt topp. #1 er nydelig og dramatisk. Liker fargene som passer fint med det rufsete håret og det tøffe uttrykket. #3 og #4 er flotte selv om stillingen på armen i #4 ser litt kunstig ut. Du kunne med fordel ha fjernet bh-stroppen. (i ps, din gris ) 100% enig med ART her. Kunne ikke sagt det bedre selv. Og er like forfjamset som ART over å være enig med aksjetrading i noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå