Gå til innhold

Bk: Location portretter av Ida

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var veldig gode bilder. Likte #1 og #2 best.

#1: Likte godt fargene, det kler uttrykket til modellen godt. Fint liv i håret slik som DeViSoR bemerket.

#2: Veldig fint utsnitt og positur.

#3 og #4: Fungerer helt greit, mulig at jeg likte #1 og #2 så godt at de havnet litt i skyggen.

Lenke til kommentar

Klart jeg er! Jeg kan forøvrig bekrefte at jeg er en gu.. ehm, mann. Men om dere allerede har skrevet fanbrev, så kan dere bare sende.

Tilbake til bildene :p

Nr. 1 og 2 synes jeg definitivt var best. Nr.1 hadde jeg kanskje foretrekket en annen crop, portrettformat.

Nr. 2 var meget fint når det gjelder skarpet, dof og farger. Utrykket er også meget bra både på nr.1 og 2.

Slik, nå kan vi spore av Aak1 og på bildekritikk :yes:

Lenke til kommentar

Hadde aldri trodd at jeg skulle si meg enig med aksjetrading, men den hånden på bilde #2 er litt malplassert. Dette bildet lider dessverre også av at det venstre øyet er ute av fokus. Det blir også litt for "blown out" for min smak. Utsnittet er nydelig, og med litt større dof, litt mer kontrast i ansiktet og uten hånd så hadde dette vært helt topp.

#1 er nydelig og dramatisk. Liker fargene som passer fint med det rufsete håret og det tøffe uttrykket.

#3 og #4 er flotte selv om stillingen på armen i #4 ser litt kunstig ut. Du kunne med fordel ha fjernet bh-stroppen. (i ps, din gris :p )

Lenke til kommentar
Hadde aldri trodd at jeg skulle si meg enig med aksjetrading, men den hånden på bilde #2 er litt malplassert. Dette bildet lider dessverre også av at det venstre øyet er ute av fokus. Det blir også litt for "blown out" for min smak. Utsnittet er nydelig, og med litt større dof, litt mer kontrast i ansiktet og uten hånd så hadde dette vært helt topp.

#1 er nydelig og dramatisk. Liker fargene som passer fint med det rufsete håret og det tøffe uttrykket.

#3 og #4 er flotte selv om stillingen på armen i #4 ser litt kunstig ut. Du kunne med fordel ha fjernet bh-stroppen. (i ps, din gris :p )

100% enig med ART her. Kunne ikke sagt det bedre selv. Og er like forfjamset som ART over å være enig med aksjetrading i noe :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...