Bliv1n Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hei, jeg bor i kollektiv og deler nett med 8 personer, sikkert flere for alt jeg vet, har trådløst (jeg bruker kabel da). Uansett, er blitt sinnsyk lei av å ha 4000 i ping på ventrilo og i spill, og bare det å komme innpå denne siden tok meg vel 3 gode minutt. Er ikke alltid det er så ille, men enkelte dager er det rett før jeg spiser en snusboks i fortvilelse. Om jeg feks. laster ned en film nå (lovlig) så tar det meg uansett bare 1 minutt, så ved nedlasting får jeg mye av båndbredden, men til spill og slikt går alt til bloksberg. Lurer derfor på om hvordan jeg reserverer feks. 2 mbit av linja til meg selv. Har Nextgentel 20 mbit. Har les overalt, men skjønner jo ikke halvparten en gang. Skrev inn ip adressen i browseren, kom inn på dette da: Noe jeg kan gjøre her for å i allefall reservere for spillet (litt bf2 i ny og ne). Helst om noen kan gi meg en detaljert beskrivelse slik at jeg alltid har minst 2 mbit tilgjengelig, whatsoever jeg holder på med. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hvis du er logget inn på routermodemet til ngt, så er det dessverre lite å få gjort. Dere kan evt. spleise på en router med QoS. Så kan trafikkken prioriteres. Evt. få de andre til å ikke ha like mange akrive tilkoblinger i p2p programmer. Så skal nok spillingen gå greit (selv om du ikke får en superping) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå