Rex_Rodney Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Har lånt meg et kamera , og er ferdig og filme.. og på denne 8cm cd`n som sitter i kameraet innholder en VIDEO TS mappe, med flere vob filer.. Har kun brukt dv kamera før og der legger dem seg som filtyper moviemaker kjenner., ikke med slik cd, f.eks moviemaker vil jo ikke importere slike vob filer som på bilde under.. har tenkt og redigere denne filmen, noen tips om hvordan jeg endrer filtype på disse videone eller får dem opp i moviemaker/pinnacle ? Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Først må du kopiere VOB-filene over til harddisken på PC. Du kan prøve å endre filetternavnet til .MPG i stedet for .VOB, men jeg vet ikke om MovieMaker kan lese de. Viser ikke datamasinen din filetternavnet ordentlig, må du gå til Min datamaskin>Verktøy>Mappealternativer og klikke fanen Vis, og ta vekk haken for "Skjul filetternavn for kjente filtyper". Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Først må du kopiere VOB-filene over til harddisken på PC. Du kan prøve å endre filetternavnet til .MPG i stedet for .VOB, men jeg vet ikke om MovieMaker kan lese de. Viser ikke datamasinen din filetternavnet ordentlig, må du gå til Min datamaskin>Verktøy>Mappealternativer og klikke fanen Vis, og ta vekk haken for "Skjul filetternavn for kjente filtyper". det var så enkelt og endre fil ja, takk takk, men vil fortsatt ikke lastes inn på moviemaker, får denne beskjeden (se bilde) Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg kan ikke lese meldingen din fra Moviemaker, men var redd den ikke ville inn, ja. Jeg har aldri hatt problem med å ta inn VOB-filer i det programmet jeg bruker, Magix Movie Edit Pro. Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Jeg kan ikke lese meldingen din fra Moviemaker, men var redd den ikke ville inn, ja. Jeg har aldri hatt problem med å ta inn VOB-filer i det programmet jeg bruker, Magix Movie Edit Pro. C:\Documents and settings\\Skrivebord\aver.mpg kunne ikke importeres. Et grensesnitt har for mange metoder å starte hendelser fra Endret 28. april 2008 av Rex_Rodney Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå