PSV Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Meh, hvor vanlig er det å ha besteforeldre som faddere? Lenke til kommentar
Gjest Fredrik olsen Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Fikk 2000 av alle onklene/tontine mine Lenke til kommentar
youlookslashy Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg fikk 2500 kr fra begge hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
-ssi Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg vet ikke hvor mye som er vanlig å gi, det kommer vel an på økonomien til giveren. Vi gir 1000 kr til alle tanteungene, uansett om vi er faddere eller ikke, pluss en liten ekstra ting (smykke e.l.) til de vi er faddere til. Jeg vil si at hvis ikke fadderne er uføretrygdet eller minstepensjonister, kan du trygt skrive ting på ønskelista som koster fra 1000 kr og oppover. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Tror jeg fikk ganske mye av faddere/besteforeldre selv. Kan godt være at det er snakk om rundt 5000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå