rakanishu Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Synd at det mangler E39 i Forza ja Men vet ikke helt hva MB folket sier hvis du setter M6 replika-felger på bilen din. Hehe Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Synd at det mangler E39 i Forza ja Men vet ikke helt hva MB folket sier hvis du setter M6 replika-felger på bilen din. Hehe Haha, var nok ikke M6-felgene jeg mente du! Var BBS LM replica felgene jeg mente! http://www.sharifs-webshop.no/display.aspx...amp;prodid=6624 Endret 28. oktober 2009 av FrodeA Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Ah, det hadde nok gjort seg ja. Veldig fine felger det. De jeg har med svart senter til 320'n har jeg levert på lakkering, fordi jeg tror det blir penere med senter i samme farge som bilen. Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Må bare legge ut det bildet her jeg fant fra i sommer fordi det var så fett Endret 23. mai 2010 av rakanishu Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Da har jeg fått lakkert felgene mine i bilens farge. Har ikke fått sett på dem selv ennå, men fattern sendte meg det bildet her på mobilen i går. Ser ut som det ble veldig bra synes jeg. edit flere bilder: Endret 23. mai 2010 av rakanishu Lenke til kommentar
crea Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ser ut som det ble veldig bra synes jeg. +1 Tøffe hjul Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Felgene skal nå selges. Både 15" og 17". 17" felgene har ikke engang vært montert etter lakkering :S http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjopsalg/annonse.aspx?Id=12733 edit: 15" solgt Endret 25. mars 2010 av rakanishu Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Bilen er endelig ferdig! Etter en lang vinter hos lakkereren, så har jeg endelig fått bilen på veien. Nye felger og en vask, så var den klar til utstilling på BMWCCN sin vårmønstring på Valle Hovin. Jaggu ble det premie og greier Siden jeg er så lat, så linker jeg bare til noen bilder fra bloggen til dama ^^ Premien var for "Fineste originalbil" Lenke til kommentar
crea Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Gratulerer så mye med premie! VACN hadde vårmønstring i helga også. Så nå er sesongen offisielt igang! Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Takk takk... Jeg prøver å følge med på Golfen din. Den vekker gode minner for å si det sånn Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Herlige updates rakanishu! Syntes bilen er helt ekstremt rå med de felga du har der Jeg hadde planer om å ta cab`en min på vårmønstringa, men dagen før ble ikke senkesettet godkjent Stod om 25kg maks tillatt vekt på bakaksel, så det var no drit, men GS har ordnet med nye fjører til meg, så flere treff blir det! Håper å kunne beskue bilen din live en dag! "BMW-nørd" som dama di skrev, kan signere på at mi sier akkurat det samma :!: Endret 27. april 2010 av Mompen Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Vi sees sikkert på en av de neste BMW-treffene Mompen Gøy å følge med på bilen din også. Ikke mange pene orginale cabrioleter igjen her i landet. Lenke til kommentar
crea Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Mulig dere ser meg på et BMW-treff near you. Har noen e30 og e28 kjørere i vennekretsen som jeg slenger meg med innimellom. Men da som passasjer, tørr ikke kjøre golfen inn på et BMW-treff. Da blir jeg vel forvist Lenke til kommentar
rublings Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg møtte opp på et lite BMW-treff i Bergen med en kompis med e30 318. Kjørte da Mazdaen, men parkerte 30 meter bortenfor. Dette selvom jeg hadde større motor enn halvparten av de *hosthost* Men OT: Nydelig bil dette her, og en skikkelig sjelden godbit. Effectiv på forumet her har så sykt lyst på en slik motor i sin e30, men vokser ikke akkurat på trær. Felgene var helt riktig og en stor oppgradering fra de forrige Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Veldig lenge siden jeg har hatt noen update her, men E30'n er like fin som alltid og parkert for vinteren. E39'n er solgt, men jeg plukket opp enda en morrobil i dag En 1974 BMW 2002Tii Endret 14. november 2011 av rakanishu Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Aner du noe om den bilens historikk? Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Shit, det var virkelig ett kjapt svar. Jeg tror vi har fått ett godt overblikk over historikken i løpet av den siste uken. Vet du noe som ikke jeg vet? Endret 14. november 2011 av rakanishu Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Bare lurer på om det var den jeg kikka på for en del år siden, men da var den ikke på langt nær så fin som nå Vet du om den har vært i Skien noengang? Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Den er ikke strøken. I alle fall ikke etter mine standarder, men den virker veldig bra teknisk. Her er historikken: Bilen ble importert fra Libanon Og her er annonsen fra finn.no: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31685536 Endret 14. november 2011 av rakanishu Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Den var veldig lik den jeg kikka på, men har litt vanskelig for å tro det Pen, kjempetøff bil da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå