Castman Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ut ifra å ha kikket litt på filmen så virker det som den sitter godt på veien Ble litt nykjerrig hvor mange hester du har den jeg? Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Det er ikke den største kraftpakken akkurat Som de fleste S14-motorene med unntak av Evolution-modellene er det rett under 200 hester i denne. 192 hester på papiret. Lenke til kommentar
illest Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Funnet noen felger enda? Ellers skjedd no nytt med bilen? Edit: Shit! Hellakkering? Hvilken farge?! Endret 13. mars 2009 av Torak Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Har ikke skjedd mye her. Venter på at lakkering skal bli klar. Hellakkeringen er selvfølgelig i originalfarge. Med en såpass sjelden bil så taper den seg bare i pris hvis man bytter farge. Har egentlig ikke hatt tid til å tenke noe mer på felger desverre. Lenke til kommentar
Simmelim Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Det er ikke den største kraftpakken akkurat Som de fleste S14-motorene med unntak av Evolution-modellene er det rett under 200 hester i denne. 192 hester på papiret. ble litt nysgjerrig... hvor mye bruker den 0-100 da? Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 0-100 km/t på ca 7.3 sec, og en toppfart på rundt 232 km/t. Lenke til kommentar
Simmelim Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 0-100 km/t på ca 7.3 sec, og en toppfart på rundt 232 km/t. kult, stilig bil du har. har tenkt til å ta med min 120d på bane en gang. er det ofte dere kjører? henviser til filmen du har i tråden. Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg kjører på forskjellige treff, men filmen er fra ett av BMW Car Club Norway sine treff. Her er noen sider du kan sjekke hvor det arrangeres slik kjøring: http://www.bmwccn.no/ http://www.trackday.no/ http://www.sportsvogn.no/ Lenke til kommentar
illest Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Har ikke skjedd mye her. Venter på at lakkering skal bli klar. Hellakkeringen er selvfølgelig i originalfarge. Med en såpass sjelden bil så taper den seg bare i pris hvis man bytter farge. Flott. Originalfarga var/er jo knallfin, så det er jo bare fint. Du får legge ut et bilde eller 3 når den er ferdig lakkert da Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Dårlige nyheter her. Lakkereren har ikke fått tid til å begynne på bilen min ennå, så da blir det nok å vente til neste sesong. Mulig jeg bare skal fortsette å se litt på felger. Felgene fra forrige sesong er forøvrig til salgs. De har ikke gått mange mil Lurer på om jeg skal dra å kikke på disse felgene i 17" etterhvert: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16911314 Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Er de de svarte felgene det er snakk om? De bbs LM replikaene er helt rå, GS bildeler får inn noe lignende til en bedre pris om litt, følg med! Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 (endret) De svarte felgene som jeg lurer på å selge ja. Blir nok ikke svarte neste gang, tror det passer bedre på rød eller hvit bil. Jeg setter på de 5-eikede felgene fra side 1 i stedet nå. Tror faktisk ikke de blir så ille nå som bilen er senket. Endret 17. april 2009 av rakanishu Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hva ville du evt solgt de for? 4x100 eller 5x120? Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Jeg vil først prøve å selge de med dekk for 5000, siden de ikke har gått mange mil. Men har ikke lagt ut de på finn.no eller noe sånn ennå. De er 4x100. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det var ihvertfall noen passende felger du har! Har selv sorte felger på sølv bil, og syntes det kler godt. Men lov meg å ikke montere M3-styling på den. Denne må være slik den er. Er jo nesten "ulv i fåreklær".. En rev om ikke annet! Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Blir ikke noe styling som sagt tidligere nei. Ellers har det ikke skjedd så utrolig mye med bilen i år. Fått på røde justerbare koni bak og kjørt med 15" hele sesongen. Bilen har blitt mye brukt i år frem og tilbake til jobb i Oslo-trafikken, og blitt parkert på gata, men den har holdt seg rimelig greit. Nå er den levert til lakkering av litt småtteri, og retting av fremskjerm og bakluke. Mulig det blir gjort mer neste sesong. Her er noen bilder fra kjøring på Våler for ett par uker siden: Jeg har også kjøpt meg en ny bruksbil nå. Savner E28'n litt allerede, men det er helt klart en oppgradering av komfort og automatgir er digg å ha i kø hjem fra jobb hver dag. Det ble 5-serie igjen med en '98 E39 520iA. Planer med denne er senking, face-lift lykter og ta vekk hengerfestet Endret 23. mai 2010 av rakanishu Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Nyydelig 5'er! Føler alle finner slike 'prakteksemplarer'... eller så er det bare finn.no som har crappy bildekvalitet Feite biler Sleng ut bilder av interiøret! Elsker den fargen! Endret 10. oktober 2009 av DSG Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Takk takk Digger fargekombinasjonen selv. Interiøret ser veldig bra ut i virkeligheten. Har ikke fått tatt noen bilder av det selv ennå, men her er noen fra annonsen. Endret 23. mai 2010 av rakanishu Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Flott bruksbil, synd M5 E39 ikke er i Forza 3 også! Angående de felgene du har tenkt på i 18", de har Sharif også. Er vel mest sannsynlig derfra de på finn kommer. Sharif er billigere.. Har selv tenkt å gå for disse på min (forhåpentligvis) kommende MB C230 Kompressor. Endret 27. oktober 2009 av FrodeA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå