rakanishu Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Hehe, det er i det minste original BMW-plast som sitter originalt på bilen Finner jeg noen 16" BBS RS som passer så kjøper jeg nok det. Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Da var senking og felger på plass. Jeg har ikke klart å oppdrive felgene jeg egentlig var intressert i, så jeg kjøpte heller noen billige til å bruke i mens jeg leter. Ellers har det nå blitt satt Eibach fjærer og gule Koni dempere på bilen i helgen. Jeg må si jeg er ganske fornøyd med resultatet. Før senking: Deler klare: Alt må ut: Gammel vs ny fjær foran: Gammel vs ny demper: Demper på plass: Sammenskrudd: Gammel vs ny fjær bak: Montert: Resultat: Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det ble pent med de felga der! Hva heter de og hvor kjøpte du de fra? Ligger en del BBS RS til salgs (16" etc) på Ebay, bare å sjekke der Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Felgene vet jeg faktisk ikke hva heter fordi jeg kjøpte dem hos Sharif, og han hadde ikke noe navn på dem Det ligger ikke noen BBS RS 4-100 på ebay som ikke bygger ut noe helt sinnsykt. Eneste jeg har sett er ET0(!) eller rundt ET13. Derfor er det komplett umulig å finne noe som jeg kan ha på min bil. Hvis du kommer over noe så vil jeg gjerne se link. Endret 29. juli 2008 av rakanishu Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Oioi, meeeget pen bil...!! Denne må du iallfall ta vare på Jeg får si fra når jeg skal selge min E30 M3 som for tiden er et prosjekt, så kan vi bytte :!: Fortsett med masse bilder. Morro å se Ha en fin dag! Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Takker Du må gjerne slenge ut noen bilder av M3'n din. Jeg har fortsatt litt lyst på en E30 M3, men det bør være noe strøkent før jeg skulle vurdert bytte Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Husker ikke prisen på de felga? Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) De var billige som sagt. 6k for settet med 215/40 dekk. Men for å få de til å passe bra på bilen må man bruke spacere. Jeg bruker 15mm foran og 20mm bak. Endret 29. juli 2008 av rakanishu Lenke til kommentar
illest Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Se der ja..grombilen! Nydelig eksemplar dette her. Skjedd noe nytt med den da? Fått has på noen felger som du virkelig vil ha? Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Har ikke skjedd noe nytt ennå. Men å få tak i originale BBS RS har jeg gitt opp helt. Ser ut som det blir Lenso BSX eller Keskin KT1 til våren eller rett før jeg setter den inn for vinteren. Ser for meg at Keskin KT1 i 17x8,5 foran og 17x9,0 bak blir rått. Ellers blir det kjøring på Våler i helgen med nytt bulletcam. Blir spennende å teste. eksempel på KT1 på E30: Endret 18. september 2008 av rakanishu Lenke til kommentar
illest Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 9x17 bak, slipper du å valse da eller? Ja, de Lenso felga vurderer jeg også..men usikker på hvilken senterfarge jeg isåfall skal velge. Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Tror ikke jeg trenger å valse med 9" bak nei. Men hvis jeg skal ha Lenso felgene så blir det i alle fall med sølv i senter. Lenke til kommentar
illest Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ja, det sier seg jo egentlig selv når jeg tenker meg om.. Ja, sølv er pent og blir aldri feil. Safe valg. Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 En liten update til fra september. Bedre sent enn aldri i alle fall Slang sammen en liten film i går fra forrige BMWCCN-treff på Våler. Det er onboard filmet med ett relativt billig bulletcam.. Lyden blir desverre ganske elendig. Jeg skal prøve å få brukt en ekstern mic ved neste opptak. Kø i depoet. Kamera montert i tauekroken. Smugtitting på resultat. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Alt for pen bil!!! Ikke gjør noe mer med den, annet enn BBS RS felger /Replika, f.eks. Compomotive CXN Girkassa der er jo ypperlig. Får mye raskere skift mellom 2. og 3. gir, er vel som oftest der man trenger rask giring.. Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Takker Det blir nok ikke gjort noe som helst annet enn muligens nye felger og nytt ratt. Bilen er for lengst parkert for vinteren og nå står den til lakkering. Den hadde endel parkeringsbulker og småriper så det ble hellakkering ^^ Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Sweet bil! Hvor har du kjøpt det action-kamera? Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Jeg kjøpte det på tilbud hos PS.no. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Skjedd noe mer her forresten? Eller er bilen satt inn til vinterlagring? Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Heisann.. Bilen står fortsatt på vinterlagring og venter på hellakkering. Håper bare den er klar før våren kommer. Felger er satt litt på vent. Førsteprioritet er nå å skaffe parkeringsplass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå