Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jomfru, og skal ha sex til onsdag

Gjest Guest_122

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merker ikke noe?

Hvis du tenker på at du ikke føler rusen, altså at du ikke blir beruset av én øl, så er det jo hele poenget. :)

Men det avhenger jo fra person til person, og hvordan festen er, hvor mye du må drikke for å virkelig slappe av, og være deg selv.

Lenke til kommentar
1 øl er bra

2-3-4-5 øl er ikke bra.

Hvorfor ikke? Har ikke hatt problemer dei gangene jeg har hatt sex i fylla ( dette med litt mer enn 1 ).

Så lenge det ikke blir så mange at du sliter med å holle deg oppreist etc så burde det gå fint.

Lenke til kommentar

Mitt råd:

Hvis du ikke er i stand til å si til denne jenta at du er litt nervøs, og ikke er så erfaren, så må du nok vente en god stund.

Sex mellom to personer er vel når man er virkelig forelsket i personen, og stoler veldig på personen osv...

Eller... Det er alt avhengig av hvilken person man er.

Men hvis du er helt sikker på at du virkelig vil ha sex med ei jente du kanskje ikke stoler 100% på, så skal du få råd for det:

Ikke start for brått.

Hvis du starter med å beføle henne med en gang dere kommer opp på rommet, så får du sikkert ett merkelig blikk tilbake.

Start med å kysse henne. Og hvis hun kysser tilbake, så er dere i gang.

Sakte kan du legge henne ned på sengen.

Men ikke for brått såklart.

Og ikke vis at du er nervøs.

Mens dere begge ligger i sengen, så kan du stoppe opp litt, og deretter snakke litt med henne om at du er litt nervøs.

osv osv...

Lenke til kommentar
Hørte rykter av en som var på festen med ham at flagget "sprakk" etter 2 min.

Stakkars jente. Noobs har ofte en tendens til å komme tidlig..!

Alle som er sexeksperter første gangen har visst kommet hit ser det ut som. Jeg veit det er seint å komme med tips nå så derfor kommer stiller jeg spørsmål ved noe ingen andre har sagt noe om. "Jomfru, skal ha sex til onsdag" Du planlegger dagen eller? :hmm:

Hadde det vært "Invitere jenta over på middag, film, romantisk stemning" så kunne jeg gått sånn halveis god for den. Men "Jeg skal på fest og pule første gangen, noen tips?" det blir for dumt. På fest kan mye skje og da er det ikke godt å si at det skal skje. Men hvis du fikk det til så er det bra det. Og første gangen gjør det ikke noe om du kommer fort. Det er som de første skritta. Først tryner du, men etterhvert spurter ;)

Nå har jeg ikke tid til å skrive mer... Torsdagssexen venter. Forspill starter 13:30, penetrering 14:00. Catch my drift?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...