TheCatIsALie Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Er det noen som vet mye om portal? Jeg lurer på: Er det flere mennesker enn deg der du er? Hvem er det datamaskinen som prater til deg? Ja, hvordan er spillet litt uti, når du skal gjøre det dataen ikke sier? Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Skal ikke denne strengt tatt postes i "Generelt om spill"? Er det flere mennesker enn deg der du er? Nei. Hvem er det datamaskinen som prater til deg? GLaDOS En kvinneskikkelse med kunstig intelligens. Utdypende informasjon finner du i analysen. Ja, hvordan er spillet litt uti, når du skal gjøre det dataen ikke sier? Har du spilt det, eller bare lest en FAQ? Endret 28. april 2008 av Liquidant Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Hva med å bare spille gjennom spillet? Portal er et genialt spill som du ikke bør gå glipp av uansett. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 GlaDOS? Hvorfor ikke Ms Dos? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 GlaDOS? Hvorfor ikke Ms Dos? Fordi da kommer MS på døra og saksøker de. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Jeg har spilt det litt, men tror jeg satser på å spille det litt mer. Har du spilt det, eller bare lest en FAQ?Har spilt det litt, men hørt mesteparten jeg vet fra en jeg kjenner. Og siden jeg er litt (for) nysgjerrig, måtte jeg bare vite litt til. Lenke til kommentar
Hennessy_VSOP Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Anbefaler sterkt å spille gjennom hele selv, genialt spill <3 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 I'll do. Tar det lang tid (mange kammere) før jeg skal gjøre som det ikke sier(gladdos eller hva hun het). Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 (endret) The cake is a lie... er alt jeg har å si om det spillet. Hihi. Endret 28. april 2008 av Entertainment Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 "Lang tid" - relativt begrep. Jeg ble ferdig med spillet på releasedatoen. På tide å spille igjennom en fjerde gang, tror jeg... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Litt pinlig å si det, kanskje, men jeg kjøpte spillet da det kom og klarte aldri å gå gjennom det. Var noe med å åpne en portal langt nede, hoppe ned dit, bli skutt ut gjennom en annen portal, åpne opp en ny og lande i den og så videre jeg ikke fikk helt til og gikk lei. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 "Lang tid" - relativt begrep. Jeg ble ferdig med spillet på releasedatoen. På tide å spille igjennom en fjerde gang, tror jeg... Ikke alle er like flinke som deg Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Tok det på en dag selv Utrolig morsomt spill... Humoren er ganske genial (Men nå har vel ikke jeg den beste humoren heller...) Anbefaler å spille gjennom. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Genialt spill som slettes ikke tar lang tid å fullføre -The cake is a lie.. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Tar rundt 4 timer første gangen tror jeg. Absolutt verdt å spille uten å lese for mye om det på forhånd. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 30. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 -The cake is a lie.. Nei, den er ikke det. Hvis du gjør noen bestemte ting, får du den. Så video av den på youtube. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Denne du mener på? Endret 30. april 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Åssn i svarte greier folk å finne ut alt dette? :S Endret 30. april 2008 av Dimas Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 De spiller LITT for mye portal?? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Eller bare leker seg med no-clip for å finne kakerommet? For du finner også andre som setter store spørsmålstegn ved det som skjer i akkurat den filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå