Tuddelidu1984 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hei! Er det noen som har peiling på hvordan jeg får tak i slettede mailer? Bruker e-post-programmet Windows Live Mail, og den mailen jeg er ute etter ble lagt i "lagringsmapper" (og så slettet). Disse lagringsmappene skal ifølge windows live Mail bli lagret på dataen,i en kryptert fil. Noen som har peiling på dette, hvor på dataen denne krypterte filen ligger, og evt. om det går an/hvordan jeg kan opne den krypterte filen/ finne igjen mailer som har blitt lagret i "lagringsmappene"? (cookies eller spor på dataen osv...) Er det sjanse for at mailer som generelt sett har gått gjennom windows live mail/ hotmail/ eller mail forms/beskjedbokser på nettsider blir lagret som cookies/spor e.l. på datamaskinen? Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Bare ett kort spørsmål, er det snakk om Vistas Windows Mail, eller er det snakk om Windows Live Mail som i hotmail? Edit : Beklager, leste ikke tråden godt nok Men når det gjelder Windows Live Mail så blir de nok slettet uten å legge igjen noen spor. Endret 28. april 2008 av canavasman Lenke til kommentar
Tuddelidu1984 Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Vanligvis blir de slettet uten å legge igjen spor.. Men den mailen jeg har bruk for lagret jeg i "lagringsmapper" og den har derfor vært lagret i dataen en gang, i den krypterte filen som lagringsmappene ligger i... Det er visst imot personvern-policyen til microsoft å oppgi navnet på den krypterte filen. Så er de noen som vet hvilken fil det er snakk om, eller generelt hvordan jeg skal opne en kryptert fil? (Eller noen eksperter/ firma som har peiling på sånt...?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå