head_hunter Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Jeg skal kjøpe meg en prosjektor som jeg skal ha på rommet. Den skal for det meste brukes til Xbox 360 spilling, men også til litt TV-titting og DVD. Jeg har en DVD-spiller som har tuner og opptaksfunksjon, så det er ikke viktig at projektoren har TV-tuner. Hva syntes dere om denne her? (koster 1000 kroner mindre på Amentio, men det var mye mer informasjon om en på hifiklubben, så linker til dem. Uansett, den jeg har linket til virker som den passer bra. Den har komponent inn og VGA, men ikke egen scart som jeg kan se. Det er her jeg lurer på en ting. Har den egentlig scart? Når dere ser på navnene på pluggene, så står det bl.a. Scart under VGA-porten. Lurer på om det er en overgang, så både scart og VGA går på samme input. Uansett, hva syntes dere om den? Jeg har 6-7000 kroner til rådighet og 1280x720 er et must. Jeg vet ikke helt hva som er best av DLP eller LCD til mitt forbruk. Endret 28. april 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Emnetittelen virker nå veldig god og beskrivende. Snorre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det er en helt kurant projektor dette her. DLP er dyrere enn LCD da de bruker en annen (bedre) teknikk. Skal den brukes på et gutterom vil jeg tro LCD holder lenge. HD65 vil også kunne vifte med store hjemmekinoopplevelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå