ftbllftbll Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Jeg ser lost episoder på #####.net. Det er streaming og strålende kvalitet, men den siste episoden fikk jeg ikke til å fungere. Link fjernet Når jeg trykker på play står det at "DivX ikke kunne laste ned episoden. Please sjekk din internett conection" Noen som vet hva jeg skal gjøre? Endret 2. mai 2008 av Skagen Link til ulovlig streaming av Lost og andre TV-serier. -Snorre; Fjernet navnet på videosiden -Skagen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Gå ut derfra og ikke diskutere slike sider på forumet er en god start? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Slike sider er nok neppe lovlige nei. Å diskutere denne siden går fint under retningslinjene om piratkopiering. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Å streame videoer fra denne siden regnes som piratkopiering, og er derfor ikke lov å diskutere her på forumet. Råder deg til å lese nøye gjennom retningslinjene enda en gang. På grunn av regelbrudd stenges tråden. Snorre *Tråd stenges* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg