Torrevieja Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 http://www.sonydefenseforce.com/ SDF Exclusive: GTA4 Review for the PS3/Xbox 360* ''We knew the writing was on the wall when we received our Grand Theft Auto 4 press swag for the Xbox 360. Sony Defense Force received hundreds of dollars in promotional items, most likely as a bribe in order to inflate our review score of the Xbox 360 version. Very similar to what happened with Halo 3 when it received inflated scores by members of the biased Xbox 360-centric media, it looks like GTA4 may be receiving the same level of attention. Preemptive damage control at its finest right here, folks. Denne reviewen er best hahaha jeg dauer. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hmmm.. Hva skal man si? Nå skal jo jeg kjøpe ps3 eller xbox 360 snart da. Lol xD Lukter vi fan boy's xD...? eller ærlighet? Siden de snakker om bribes også.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Tror dette bildet sier sitt. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Håper dere skjønner de driver med kødd og særlig utifra siste bilder der Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Håper dere skjønner de driver med kødd og særlig utifra siste bilder der Avean, hva tar du oss PS3 eiere for? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 PS3 > Xbox 360 FLAME ON! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Har ikke eid en konsoll siden jeg spilte GTA3 på PS2, men kan trygt si jeg gjorde det riktige valget med å kjøpe meg en PS3 nå hvis pop-in problemet på 360 virkelig er så ille som det her: Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Har ikke eid en konsoll siden jeg spilte GTA3 på PS2, men kan trygt si jeg gjorde det riktige valget med å kjøpe meg en PS3 nå hvis pop-in problemet på 360 virkelig er så ille som det her: Er det slik på 360, veit jeg ikke om jeg gidder å kjøpe det imorra. Pop-ins er en PLAGE i slike spill, det er ingenting som gjør meg så frustrert som å krasje i et objekt som ikke dukker opp før i siste liten. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det er ikke så ille som på den videoen der. Er mange med piratversjon som har hatt problemer med pop-ups grunnet DVD-Romen de bruker, så det er ikke maskinen, men spilleren som de mange har som er problemet. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Den reviewen der var vel ikke fra noen piratversjon? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Sikkert ikke, men det spesifiseres jo ikke på siden hvor SDF har fått det grafiske materialet fra. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Har ikke eid en konsoll siden jeg spilte GTA3 på PS2, men kan trygt si jeg gjorde det riktige valget med å kjøpe meg en PS3 nå hvis pop-in problemet på 360 virkelig er så ille som det her: Say what? Han krasja jo i et tre? Lenke til kommentar
værdama Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det er ikke så ille som på den videoen der. Er mange med piratversjon som har hatt problemer med pop-ups grunnet DVD-Romen de bruker, så det er ikke maskinen, men spilleren som de mange har som er problemet. Har selv ikke tro på at det er så ille, selv så har jeg en ganske ny box, Med tanke på production date. Og da vil jo det også si at dvd spilleren er bedre noe som betyr at den leser bedre. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Har ikke eid en konsoll siden jeg spilte GTA3 på PS2, men kan trygt si jeg gjorde det riktige valget med å kjøpe meg en PS3 nå hvis pop-in problemet på 360 virkelig er så ille som det her: Say what? Han krasja jo i et tre? jo treet kommer ikke til syne før han er 20meter i fra det.. håper for guds skyld det ikke er slik for alle med xbox, da hadde jeg kasta konsollen i veggen se på dette og: det må jo være fake? jævla kjipt visst det ikke er fake Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Dette var eit friskt pust i ein ellers tung periode Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Den bygningen popper jo opp på samme måte som treet, loader litt å litt, så ser ikke ut som det er fake. Edit: Men siden de kødder med alt av X360 versjonen så kan jo den fort være fake... Endret 28. april 2008 av Whigga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå