Gå til innhold

Test: Dane-Elec Zpen


Anbefalte innlegg

Fant pennen med (slik eg tror) tomt batteri. Skiftet batteri, men når eg sitter og noterer i timen så oppdager eg at notatene er helt ubrukelige... Det virker som om mottakeren ikke vet kor pennen er, og det ser ut som på en GPS når den har gjort noen hopp ut i vannet istedet for å følge stien osv....

 

Helt ubrukelig! Hva har plutselig skjedd??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Ser veldig fram til Livescribe sin Smart Pen kommer på markedet jeg. Hvis den fungerer som de sier vil den være utrolig grei.

 

http://www.livescribe.com/smartpen/index.html

 

 

Knut

 

Når den bare støtter deres eget spesielle papir og det koster 20$ for 4 blokker... tja, jeg vet ikke helt jeg..

 

Da virker denne mye, mye bedre.

 

Livescribe tar også opp lyden i rommet og linker lyden opp mot dine notater, slik at du lett kan avspille det som ble sagt i tidsrommet rundt det du skrev. Du slipper også å flytte rundt på en mottaker i toppen av notatblokka, i tillegg til at den har en del ekstra funksjoner (oversette ord, kalkulator). Sjekk mer her: http://gizmodo.com/349511/livescribe-pulse...ecords-3d-audio

 

Jeg venter forsåvidt på en slik, og syns ikke $20 for 4 notatblokker er så fryktelig mye dyrere enn for 4 vanlige. Det sies vel i tillegg at etter hvert skal det gå an å printe arkene som pennen bruker selv.

 

 

PENNEN ER P ÅLAGER I NORGE! KAN BESTILLES HOS www.digitalpenn.no

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

jeg har nå kjøpt meg pennen, og hatt den til ladning i usb port i over 16 timer(lyser rødt i powerikonet), likevel er det intet som skjer når jeg trykker på power knappen etter ladning. Hvor lenge skal power trykkes inn? jeg vet ikke om jeg har en defekt reciever eller ei, jeg føler ikke helt at på-knappen "knikkes" inn. Altså intet trinn, som om den er hektet fast i noe.

 

Hva er deres erfaringer? noe jeg gjør feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...