Blue Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hei Har litt problemer med MSN. Saken er den at jeg har klikket vekk den i oppstart av maskina, så den skulle jo ikke da vært i funksjon. Men likevell så ser jeg på brannmuren (Symatec 2003) at den vill på net...Forbreder tilgang til net, eller noe sånt. Det jeg lurer på er om hvordan jeg skall få slutt på at den vill på net selv om den ikke kjører, er i grunn litt rart dette...Håper at noen kan hjelpe Lenke til kommentar
cow Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 hvis du ikke bruker den så kan du bare fjerne den, Trykk på Start >Run/Kjør og kopier inn følgende: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg tipper du har fått adaware eller spy ware. Last ned spy ware og fjern det. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Joda...jeg bruker MSN...men jeg vill bruke den når jeg vill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå