Schjellin Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Noen her som har hørt på radiostasjonen Integrity 2.0? Nei, hva skjer der ? Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Drepe Vlad: Ville ikkje "killa" han da, men måtte da det. Så eg moste ansiktet hans close up med hagla. ARTI! "missson unckle Vlad i think.. Endret 2. mai 2008 av Kvalatad Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Noen her som har hørt på radiostasjonen Integrity 2.0? Nei, hva skjer der ? Han fyren der, Laslow (han samme som tar telefonen når du ringer til Zit!) er på den kanalen, eller, han eier den kanalen. Hele tiden er han ute i gatene og prater med folk, og hele tiden klikker folk på han og motsatt. Dere må høre det, det er helt sinnsykt morsomt! " "We didn't have water, so we had to drink our own tears!" "Oh, so you used your grandmother as a tearcow?" " Dette sier en pølseselger fra Sør Amerika eller noe Nei dere må høre, jeg ler meg skakk i hel! Endret 2. mai 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg kan plutselig ikke skyte ut av bilene mer med L1 har jeg trykket på en feil knapp eller noe? Eller er jeg bugga? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg kan plutselig ikke skyte ut av bilene mer med L1 har jeg trykket på en feil knapp eller noe? Eller er jeg bugga? Tom for ammo kanskje ? Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Tom for ammo kanskje ?Nei.. dessverre. Nå ligger jeg tynt an Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvor finnes horene? Tenkte å prøve meg på noe ulovlig. Men finne de ikke. :/ Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvor er alle horene? Første safehouse, kjør sør, ta til venstre, så tar du tredje til venstre, også til høyre. Følg den veien, der skal det stå horer Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Prostitusjonsmiljøet florerer rundt strippeklubbene. Bare kjør litt rundt der så finner du dem fort Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg kan plutselig ikke skyte ut av bilene mer med L1 har jeg trykket på en feil knapp eller noe? Eller er jeg bugga? Tom for ammo kanskje ? Ok, du hadde delvis rett jeg hadde bare ak med meg og skjønte ikke at det ikke gikk an å skyte med den mens jeg kjørte. Så vet dere det, hvis noe skulle være like dumme som meg. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Prostitusjonsmiljøet florerer rundt strippeklubbene. Bare kjør litt rundt der så finner du dem fort Husk at horene trives best i mørket og i de mer tvilsomme strøkene. I Bohan kryr det av dem på natters tid. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Har lagt merke til at det er ganske mye frihet i oppdragene om man er lur nok. Skal prøve å forklare litt uten å spoile, men hadde et oppdrag hvor jeg måtte drepe en del folk inne på et sted. Etter en del prøving og feiling, merket jeg at folka jeg skulle drepe sprang ut bakdøra og kom seg unna. Neste gang jeg prøvde, parkerte jeg en bil utenfor bakdøra, så ingen kom seg ut. Derreter jobbet jeg meg bakover, helt til de som skulle dø måtte komme imot meg, siden de ikke kom seg ut. I et annet oppdrag, måtte jeg drepe en del folk på en parkeringsplass. Fant ut at det var ei branntrapp på en bygning ved siden av. Kom meg opp på den etter å ha klatret opp på en bil. Derreter var det bare å dra opp snipern og klippe dem ned. Synd at ikke branntrappene går helt til toppen av bygningene da. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Fant ut at det var ei branntrapp på en bygning ved siden av. Kom meg opp på den etter å ha klatret opp på en bil. Haha, at jeg ikke tenkte på det^^ Lenke til kommentar
4MB Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Går det ann å gjøre noe med horene? Lenke til kommentar
Mealman Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) . Endret 4. april 2009 av Mealman Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Har lagt merke til at det er ganske mye frihet i oppdragene om man er lur nok. Skal prøve å forklare litt uten å spoile, men hadde et oppdrag hvor jeg måtte drepe en del folk inne på et sted. Etter en del prøving og feiling, merket jeg at folka jeg skulle drepe sprang ut bakdøra og kom seg unna. Neste gang jeg prøvde, parkerte jeg en bil utenfor bakdøra, så ingen kom seg ut. Derreter jobbet jeg meg bakover, helt til de som skulle dø måtte komme imot meg, siden de ikke kom seg ut. I et annet oppdrag, måtte jeg drepe en del folk på en parkeringsplass. Fant ut at det var ei branntrapp på en bygning ved siden av. Kom meg opp på den etter å ha klatret opp på en bil. Derreter var det bare å dra opp snipern og klippe dem ned. Synd at ikke branntrappene går helt til toppen av bygningene da. Ja fant ut dette for noen oppdrag siden, og nå som jeg vet det er det nesten en fryd å ta oppdaraget 2 ganger Alle oppdragene jeg har kommet over nå i senere tid har lagt opp til at jeg skal kunne velge selv. Morro! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Går det ann å gjøre noe med horene? Vell du kan drepe de, ellers så gir de deg Handjob, blowjob, eller sex. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Har rockstar/gta4 noen offisielle forum eller måter for feedback? Spiller bare free mode og synes godt gunnerne til helikopteret kunne fått seg en grundig boost, i alle fall i den moden hvor det bare handler om å ha det gøy. Virker som de har siktet for realisme på mange punkter i spillet inkludert styringen til helikopteret, men selv om effektene, lydene og følelsen på gunnerne til helikopteret er veldig bra så gjør de jo mindre skade enn glocken. Synes skaden burde 3-4-5-dobles (i alle fall mot kjøretøy) samt at det burde være splash damage på kulene slik at man skader/dreper folk ved å treffe i nærheten av de (dette gjør at man uten å skyte 100 kuler i sekundet kan simulere at man gjær det. ). Poenget er at man bør få litt igjen for å klare å gjøre en perfekt strafing run med helikopteret mot bilen til et par kompiser. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) http://www.gtaforums.com/ Endret 3. mai 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Skal vel ikke være helt ubalansert heller så folk i helikopter bare blir udødelige massemordere. Akkurat som at giga-walkerne i Battlefield 2142 er svake på undersiden så de lett skytes ned, selv om de har massiv firepower. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå