Gå til innhold

Grand Theft Auto IV inntrykk, tips og triks!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen her som har hørt på radiostasjonen Integrity 2.0? :laugh:

Nei, hva skjer der ? :D

Han fyren der, Laslow (han samme som tar telefonen når du ringer til Zit!) er på den kanalen, eller, han eier den kanalen. Hele tiden er han ute i gatene og prater med folk, og hele tiden klikker folk på han og motsatt. Dere må høre det, det er helt sinnsykt morsomt! " "We didn't have water, so we had to drink our own tears!" "Oh, so you used your grandmother as a tearcow?" " Dette sier en pølseselger fra Sør Amerika eller noe :laugh: Nei dere må høre, jeg ler meg skakk i hel! :p

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Jeg kan plutselig ikke skyte ut av bilene mer med L1 :cry: har jeg trykket på en feil knapp :blush: eller noe? Eller er jeg bugga?

Tom for ammo kanskje ?

Ok, du hadde delvis rett :blush: jeg hadde bare ak med meg og skjønte ikke at det ikke gikk an å skyte med den mens jeg kjørte. Så vet dere det, hvis noe skulle være like dumme som meg.
Lenke til kommentar

Har lagt merke til at det er ganske mye frihet i oppdragene om man er lur nok. Skal prøve å forklare litt uten å spoile, men hadde et oppdrag hvor jeg måtte drepe en del folk inne på et sted. Etter en del prøving og feiling, merket jeg at folka jeg skulle drepe sprang ut bakdøra og kom seg unna. Neste gang jeg prøvde, parkerte jeg en bil utenfor bakdøra, så ingen kom seg ut. Derreter jobbet jeg meg bakover, helt til de som skulle dø måtte komme imot meg, siden de ikke kom seg ut. I et annet oppdrag, måtte jeg drepe en del folk på en parkeringsplass. Fant ut at det var ei branntrapp på en bygning ved siden av. Kom meg opp på den etter å ha klatret opp på en bil. Derreter var det bare å dra opp snipern og klippe dem ned. Synd at ikke branntrappene går helt til toppen av bygningene da.

Lenke til kommentar
Har lagt merke til at det er ganske mye frihet i oppdragene om man er lur nok. Skal prøve å forklare litt uten å spoile, men hadde et oppdrag hvor jeg måtte drepe en del folk inne på et sted. Etter en del prøving og feiling, merket jeg at folka jeg skulle drepe sprang ut bakdøra og kom seg unna. Neste gang jeg prøvde, parkerte jeg en bil utenfor bakdøra, så ingen kom seg ut. Derreter jobbet jeg meg bakover, helt til de som skulle dø måtte komme imot meg, siden de ikke kom seg ut. I et annet oppdrag, måtte jeg drepe en del folk på en parkeringsplass. Fant ut at det var ei branntrapp på en bygning ved siden av. Kom meg opp på den etter å ha klatret opp på en bil. Derreter var det bare å dra opp snipern og klippe dem ned. Synd at ikke branntrappene går helt til toppen av bygningene da.

Ja fant ut dette for noen oppdrag siden, og nå som jeg vet det er det nesten en fryd å ta oppdaraget 2 ganger :) Alle oppdragene jeg har kommet over nå i senere tid har lagt opp til at jeg skal kunne velge selv. Morro!

Lenke til kommentar

Har rockstar/gta4 noen offisielle forum eller måter for feedback?

Spiller bare free mode og synes godt gunnerne til helikopteret kunne fått seg en grundig boost, i alle fall i den moden hvor det bare handler om å ha det gøy.

Virker som de har siktet for realisme på mange punkter i spillet inkludert styringen til helikopteret, men selv om effektene, lydene og følelsen på gunnerne til helikopteret er veldig bra så gjør de jo mindre skade enn glocken.

Synes skaden burde 3-4-5-dobles (i alle fall mot kjøretøy) samt at det burde være splash damage på kulene slik at man skader/dreper folk ved å treffe i nærheten av de (dette gjør at man uten å skyte 100 kuler i sekundet kan simulere at man gjær det. :)).

Poenget er at man bør få litt igjen for å klare å gjøre en perfekt strafing run med helikopteret mot bilen til et par kompiser. :)

Lenke til kommentar

Skal vel ikke være helt ubalansert heller så folk i helikopter bare blir udødelige massemordere.

Akkurat som at giga-walkerne i Battlefield 2142 er svake på undersiden så de lett skytes ned, selv om de har massiv firepower.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...