iCar Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Noen som vet åssen man for til å øke health etter at man har ringt etter ambulanse. Mener å ha lest at an kan øke healthen ved å ringe ambulansen, men hver gang ambulansen kommer og jeg går borrt skjer det ingenting... Lenke til kommentar
Bertram2k Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Humm humm, har et lite spm. Har knertet alle på politiets most wanted list, men har vel faktisk ikke fått noe for det? er det noe mere man må gjøre for rewards etc. Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Noen som vet åssen man for til å øke health etter at man har ringt etter ambulanse. Mener å ha lest at an kan øke healthen ved å ringe ambulansen, men hver gang ambulansen kommer og jeg går borrt skjer det ingenting... Jeg skjønte heller ingenting de første gangene jeg prøvde det, men trur det har noe med om du flytter på deg etter at du har ringt. Hvis du står helt rolig fra du ringer og til karen kommer bort til deg, så funker det. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Fant ut hva jeg gjorde feil. Jeg hadde ikke svart på mailen til han fyren ^^ Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Noen som vet åssen man for til å øke health etter at man har ringt etter ambulanse. Mener å ha lest at an kan øke healthen ved å ringe ambulansen, men hver gang ambulansen kommer og jeg går borrt skjer det ingenting... Jeg skjønte heller ingenting de første gangene jeg prøvde det, men trur det har noe med om du flytter på deg etter at du har ringt. Hvis du står helt rolig fra du ringer og til karen kommer bort til deg, så funker det. Men ambulanse er dyrt, ca. 950$ hver gang du ringer Endret 2. mai 2008 av Selvin Lenke til kommentar
iCar Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Noen som vet åssen man for til å øke health etter at man har ringt etter ambulanse. Mener å ha lest at an kan øke healthen ved å ringe ambulansen, men hver gang ambulansen kommer og jeg går borrt skjer det ingenting... Jeg skjønte heller ingenting de første gangene jeg prøvde det, men trur det har noe med om du flytter på deg etter at du har ringt. Hvis du står helt rolig fra du ringer og til karen kommer bort til deg, så funker det. Men ambulanse er dyr, ca. 950$ hver gang du ringer 950$ kødder du hehehe, dem vet å ta seg godt betalt av en døende mann hehe, Mulig det var derfor dem ikke gjorde noe for jeg prøcde dette til å begynne med, hakke prøvd i senere tid nå som jeg er oppe 20% og har over 10 000 i cash:P Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Noen som vet åssen man for til å øke health etter at man har ringt etter ambulanse. Mener å ha lest at an kan øke healthen ved å ringe ambulansen, men hver gang ambulansen kommer og jeg går borrt skjer det ingenting... Jeg skjønte heller ingenting de første gangene jeg prøvde det, men trur det har noe med om du flytter på deg etter at du har ringt. Hvis du står helt rolig fra du ringer og til karen kommer bort til deg, så funker det. Men ambulanse er dyr, ca. 950$ hver gang du ringer 950$ kødder du hehehe, dem vet å ta seg godt betalt av en døende mann hehe, Mulig det var derfor dem ikke gjorde noe for jeg prøcde dette til å begynne med, hakke prøvd i senere tid nå som jeg er oppe 20% og har over 10 000 i cash:P Når du ringer sier ho dama "please, stay ready with your credit card" eller noe sånt. Så jeg testa i går var det vel, ringte til ambulansen, den kommer og han ene fyren hopper ut og tar 950$ av meg. Det er såklart bare å drepe han igjen, så får du pengene tilbake... Angående det med å få liv av ambulansen, sett deg inn i selve bilen, så får du fult liv Endret 2. mai 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Humm humm, har et lite spm. Har knertet alle på politiets most wanted list, men har vel faktisk ikke fått noe for det? er det noe mere man må gjøre for rewards etc. Kan dessverre ikke hjelpe deg, men lurer på når man får tilgang til disse oppdragene? Må man innom en politistasjon? Hitman missions er moro! Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Du gå inn på Most Wanted på politicomputern, som du unlocker i et av Brucie sine oppdrag på første øya. Er 10 most wanted på hver øy. Eneste jeg merka at jeg unlocka var achievment. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Hvor er alle horene? Første safehouse, kjør sør, ta til venstre, så tar du tredje til venstre, også til høyre. Følg den veien, der skal det stå horer Endret 2. mai 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Jeg sitter fast på andre oppdrag Når jeg kjører bil med han Roman eller hva han het etter at jeg har drept de to på basketball bana så når jeg skal jakte på han som sto utenfor basketballbana forlatt bilen så går jeg ut når han Romeno sier, he's escaping by foot. Også går jeg ut av bilen og går nedi den tunellen og plukker opp sånn bensinbombe og da står det noe nederst på skjermen "Romans car has been abended" Hva skal jeg gjøre? Regner ikke med at dette er noen spoiler siden alle andre enn meg har klart dette oppdraget EDIT: Det ble litt rotete. Jeg synes det er tull å ha et oppdrag som inneholder ei biljakt så tidlig Endret 2. mai 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ikke gå ut av bilen? Siden du får opp av bilen er forlatt (abandoned) så må det vel være feilen. Kjør ham ned. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg sitter fast på andre oppdrag Når jeg kjører bil med han Roman eller hva han het etter at jeg har drept de to på basketball bana så når jeg skal jakte på han som sto utenfor basketballbana forlatt bilen så går jeg ut når han Romeno sier, he's escaping by foot. Også går jeg ut av bilen og går nedi den tunellen og plukker opp sånn bensinbombe og da står det noe nederst på skjermen "Romans car has been abended" Hva skal jeg gjøre? Regner ikke med at dette er noen spoiler siden alle andre enn meg har klart dette oppdraget EDIT: Det ble litt rotete. Jeg synes det er tull å ha et oppdrag som inneholder ei biljakt så tidlig Du skal gå opp trappene til venstre. Pass på han har kniv! Husk å ta med den. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Kommet meg litt ut i spillet og må bare uttrykke hvor fantastisk mye bedre det blir Måten oppdraget er bygget opp på og det at det er uttallige mulige rømningsveier osv hever frihetsføllelsen til de grader. Satt med et oppdrag istad hvor jeg døde hele 3 ganger. Likevell var alle gangene like spennede da jeg for hver gang fant en ny måte å rømme ut av bygningen på. den siste var min favoritt da jeg ungikk alt av politi, satt meg inn i en rømningsbil og suste avgårde Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 jeg lo meg omtrent ihjel når jeg fikk stopp med bilen. Start you pace of crap. Start plz Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Haha! :!: Så på skiltet på taket på en taxi, "WTF" stod det der! Endret 2. mai 2008 av Mompen Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Noen her som har hørt på radiostasjonen Integrity 2.0? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg prøvde spilel MP is ta på xbox. men det kom bare sånn at jeg kunne hoste selv, hvordan joiner ejg et game? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå