Gå til innhold

Grand Theft Auto IV inntrykk, tips og triks!

Anbefalte innlegg

den er det. går bra, ser tøff ut og med rå pop of lyd så ble jeg forelska med en gang. jeg tror det var noen fart striper på sida også.

den og cometen er favoritt bilene mine i spillet.

jeg tror ikke den evo bilen er super unik heller, bare extremt sjelden, fordi jeg brukte den i det billøpet, og taka den, men det var en ramdom npc som hadde en til akkurat der jeg var (sikkert pga spawn systemet), så jeg stakk av med den også. grunnen til at jeg ikke fikk lagra den var enkelt å greit det at de safehouse parkeringene ikke takler 3 biler. så da jeg loada forsvant porscha, og jeg valgte beholde den (loada tidligere savegame), men tenkte ikke på å fjerne corvetta jeg hadde stående som nr 2 bil til fordel for evoen. tungvindt forklart, men poenget er at evoen er vekk og jeg vil ha en! :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant nettopp et sykehus ca. midt på den store øya til høyre hvor man kunne gå inn. Rimelig stort var det også.

Var veldig artig å få masse purk etter seg for så å storme inn der og forskanse seg. :D

Vet dere om noen andre steder man kan gå inn? Har bare burger king og det sykethuset hittil.

Og finnes det cheats til multiplayeren? Vi blir som regel drept til slutt inne i sykehuset og er så kjipt å måtte gå rundt og lete etter våpen igjen istedenfor bare å bruke en cheat.

Lenke til kommentar
Ah. Har spilt multiplayer i hele kveld. Skulle bare inn å se hvordan det funka, og vips, to timer borte. Og da har jeg bare spilt "Free run". Er utrolig morsomt. Man står å skyter på noen og BANG, du blir påkjørt og er 10m opp i lufta. Single player er også strålende. Men best av alt er kjøringen. GTA er nok det beste bilspillet jeg har prøvd hittil.

Det innlegget der gjorde til at jeg ble veeeldig frista til å kjøpe det nå ja ;)

Men.. venter litt jeg.

Lenke til kommentar

Kommet meg til rundt 20% nå og blir bare mer og mer forbause over hvor bra spillet egentlig er! Spillet er så sinsykt bra at jeg ikke kan finne knapt ord som beskriver det. Satt forresten nesten en time og surfa på nettet i stad( på spillet, på en internettcafe), det er sinsykt mye artig å lese hvis man surfer litt:)

Lenke til kommentar
Men hvor i all verden er nettcafèn? Har noen et kjapt svar på det? Prøvde å finne det ut på nettet istad på GTA IV MAP, men fant det ikke.

Du kjører nord fra første safehouse, tar tredje til høyre, også til venstre, så ligger den på venstre side. Selve Cafèen heter TW@.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Men hvor i all verden er nettcafèn? Har noen et kjapt svar på det? Prøvde å finne det ut på nettet istad på GTA IV MAP, men fant det ikke.

Det er flere netcafer i spillet, de er merket med en alfakrøll( @ ) I et oppdrag skal du på nettcafe, de dukker opp på kartet etter oppdraget:)

Lenke til kommentar
Kommet meg til rundt 20% nå og blir bare mer og mer forbause over hvor bra spillet egentlig er! Spillet er så sinsykt bra at jeg ikke kan finne knapt ord som beskriver det. Satt forresten nesten en time og surfa på nettet i stad( på spillet, på en internettcafe), det er sinsykt mye artig å lese hvis man surfer litt:)

Lest om Krapea? :!:

Lenke til kommentar
Jeg fikk akkurat beskjed av en kar på msn om at det ikke er gang wars som i SA. Kan noen bekreefte dette? I tilfelle gidder jeg ikke å kjøpe spillet, for gang wars var ALT i San Andreas.

Vennen din har nok rett :)

Men for all del, kjøp spillet!!

Æsj, gang war var virkelig no jeg kunne bruke flere dager i strekk på i SA fordi det var så underholdende. Ikke at jeg tviler på VI, men ble en smule skuffa når jeg hørte det.

I tillegg må jeg ta ut mange tusen kroner av banken for å få kjøpt meg konsoll og spill til dette da. Hva koster en ps3 om dagen?

Husk på det at IV ikke er noe gangsta spill, ivertfall ikke der hovedpersonen selv er gangsta. Hovespersonen i spillet, Nico, er uansett helt sinnsykt kul og det at de har kuttet ut "gangstah" faktoren synes jeg gjør spillet mye bedre!

Jeg synes også at det var bedre uten den "gangstah" faktoren. Men nå er det vell mere Mafia?

Syntes det var sinnssykt fett da jeg og Roman måtte flykte fra Dimitri. Også når jeg såg at huset til Roman brant så tenkte jeg faktisk "jøss er de så seriøse"

:p.

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar
Jeg fikk akkurat beskjed av en kar på msn om at det ikke er gang wars som i SA. Kan noen bekreefte dette? I tilfelle gidder jeg ikke å kjøpe spillet, for gang wars var ALT i San Andreas.

Vennen din har nok rett :)

Men for all del, kjøp spillet!!

Æsj, gang war var virkelig no jeg kunne bruke flere dager i strekk på i SA fordi det var så underholdende. Ikke at jeg tviler på VI, men ble en smule skuffa når jeg hørte det.

I tillegg må jeg ta ut mange tusen kroner av banken for å få kjøpt meg konsoll og spill til dette da. Hva koster en ps3 om dagen?

Husk på det at IV ikke er noe gangsta spill, ivertfall ikke der hovedpersonen selv er gangsta. Hovespersonen i spillet, Nico, er uansett helt sinnsykt kul og det at de har kuttet ut "gangstah" faktoren synes jeg gjør spillet mye bedre!

Jeg synes også at det var bedre uten den "gangstah" faktoren. Men nå er det vell mere Mafia?

Syntes det var sinnssykt fett da jeg og Roman måtte flykte fra Dimitri. Også når jeg såg at huset til Roman brant så tenkte jeg faktisk "jøss er de så seriøse" :p.

"Jøss, har du hørt om spoilertag?" (Gjorde ikke noe for min del, siden jeg har komt langt lengre enn det).

Lenke til kommentar

Er det noen som kan hjelpe meg med et oppdrag? :) Jeg er kommet litt over 20%. Det er et av oppdragene til Brucie.

Det er oppdraget hvor du skal date en fyr for Brucie. Jeg har sendt fyren en mail, og han har svart. Det står at jeg skal møte ham på den resturanten ved midnatt, men hver gang jeg er der ved midnatt er det ingen der =S Noen som vet hvordan jeg kommer i kontakt med ham?

Håper noen har noen tips :)

Lenke til kommentar

@Karlson

Organizer-eren på mobilen min sa i fra at nå kan du gå å møte ham på restauranten. Jeg kjørte bare rundt om kring til jeg fikk beskjed om å møte ham. Har du avtalen på mobilen eller bare prøvd å vente litt å se om det skjer noe?

Endret av Cerb89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...