BaltusBrun Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Når jeg kommer til oppdraget Hostile Negotiation der man skal redde roman fra den/de russiske kiddnaperne skyter jeg alle hjelpere ned og går opp i siste etasje og finner Roman, Han har en pistol inntil hodet også står det : Use Freeaim to Get/Catch/kill eller Take out husker ikke :S the Kiddnapper... Hva er Free aim og hvordan gjør man det? Takk Lenke til kommentar
Musty Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 free aim er å sikte uten at du låser siktet på target. Hvis du trykker sikteknappen halvveis inn får du free aim, og da må du styre siktet selv uten at den autolocker på nærmeste fiende. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg hadde sniperrifla med, så det gjorde saken mye lettere. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) synest spillet er litt vanskelig... er ferdig med 20% nå. og må gjøre hvert oppdrag 5-10 ganger før jeg får det rett og overlever. og dør man så må man kjøre 10 minutt rudt i byen for og komme dit man skal for og prøve på nytt.' da ender jeg opp med at dette geniale spillet blir litt kjedelig i og med at jeg må gjøre samme oppdrag flere ganger. går det ikke ann og få save før man går inn i en bygning for og skyte litt? overdriver jo litt men det blir for mye repetring av kjedelige ting Endret 6. juli 2008 av leifeinar Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 så må man kjøre 10 minutt rudt i byen for og komme dit man skal for og prøve på nytt. Det er mye tid å spare på å ta drosje hvis det er litt avstander - ikke koster det stor heller Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg hadde sniperrifla med, så det gjorde saken mye lettere. Bare gikk du mot han og skjøt han eller stod du på avstand? FORKLAR! Takk Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 synest spillet er litt vanskelig... er ferdig med 20% nå. og må gjøre hvert oppdrag 5-10 ganger før jeg får det rett og overlever. og dør man så må man kjøre 10 minutt rudt i byen for og komme dit man skal for og prøve på nytt.' da ender jeg opp med at dette geniale spillet blir litt kjedelig i og med at jeg må gjøre samme oppdrag flere ganger. går det ikke ann og få save før man går inn i en bygning for og skyte litt? overdriver jo litt men det blir for mye repetring av kjedelige ting det virker som du har det litt for travelt når du er ute på mission. ta deg god tid, bruk cover mye og husk å fylle opp med helse og armor føre du går inn i kampens hete. de fleste oppdraga er ganske enkle når du finner flyten, og dessuten finner du ofte både helse og armor på de vanskeligere oppdraga. Jeg hadde sniperrifla med, så det gjorde saken mye lettere. Bare gikk du mot han og skjøt han eller stod du på avstand? FORKLAR! Takk etter at videoen er ferdig så er det bare å sikte på hodet til han skurken. det gjør du ved å trykke inn venstre avtrekker halvveis slik at du får free aim, dvs siktekorn som ikke låser seg til fienden, men kan flyttes rundt. sniper rifta kan nok brukes, men selv foretrekker jeg pistolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå