-Tommy Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 1080P er jo egentlig ikke vits, spillet er jo lagd i 720P. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hva er egentli (xxxx)p? Hvordan forandrer jeg det? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det er oppløsningen, 1080p for eksempel betyr at det er en oppløsning på 1920×1080, p-en står for progressiv. Står det en i er det interlaced. På en Xbox 360 forandrer du det i menyen helt til høyre. system eller hva det heter. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Har Ps3, bildet mitt ser ut som det lengst til höyre, hvordan får jeg det som helt til venstre? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Sørger for at det står en p bak oppløsningen. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Tusen takk, skal pröve å finne det en plass i PS3n. Blir kanskje en liten revolution for meg! Takk:D Har alltid syntes flere spill ble for grumsete. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Har du valget mellom 1080i og 720p vil du normalt få best bilete ved å velge 720p. Trur dette varierer litt etter kva spel du har og kva TV du har. Har du TV og materiale med full-HD-støtte kan du velge 1080p. Lenke til kommentar
MortSolb Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Flere enn meg som synes at bankranet sammen med Packie var litt "oppskrytt"? Jeg mener at mange synes det var så forferdelig vanskelig.. Jeg døde riktignok 2 ganger før jeg greide det, men så begynte jeg å bruke cover litt mer, samt ta meg god tid til å lete etter first aid, og da ble jo missionet piece of cake. Flere enn meg som synes at det ikke var så vanskelig som veldig mange vil ha det til? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Flere enn meg som synes at bankranet sammen med Packie var litt "oppskrytt"? Jeg mener at mange synes det var så forferdelig vanskelig.. Jeg døde riktignok 2 ganger før jeg greide det, men så begynte jeg å bruke cover litt mer, samt ta meg god tid til å lete etter first aid, og da ble jo missionet piece of cake. Flere enn meg som synes at det ikke var så vanskelig som veldig mange vil ha det til? Faktumet at du døde to ganger sier jo at det var vanskelig. Og det er klart at når man gjør ting gjennomført, blir det letter. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Flere enn meg som synes at bankranet sammen med Packie var litt "oppskrytt"? Jeg mener at mange synes det var så forferdelig vanskelig.. Jeg døde riktignok 2 ganger før jeg greide det, men så begynte jeg å bruke cover litt mer, samt ta meg god tid til å lete etter first aid, og da ble jo missionet piece of cake. Flere enn meg som synes at det ikke var så vanskelig som veldig mange vil ha det til? Spilte nettop den selv og må si den var litt løp i cover og spray på bilen eller kast en granat så jogge videre, men jeg døde i t-bane stasjonen på grunn at jeg sto rett foran trappa hvor "swat" gjengen kom opp og begynte å skyte vilt på med Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Døde på samme sted som deg PoG, på andre forsøk gikk det veldig greit. Så lenge man tar seg god tid der man kan og ikke blir for ivrig så er det ikke så ille som alle skal ha det til. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Er jeg langt unna å runne Main Story? Jeg har nettopp tatt mission der: Jeg flyr helikopter for han dusten. Der jeg Little Jacob sprenger det Endret 24. juni 2008 av gamerman Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Flere enn meg som synes at bankranet sammen med Packie var litt "oppskrytt"? Jeg mener at mange synes det var så forferdelig vanskelig.. Jeg døde riktignok 2 ganger før jeg greide det, men så begynte jeg å bruke cover litt mer, samt ta meg god tid til å lete etter first aid, og da ble jo missionet piece of cake. Flere enn meg som synes at det ikke var så vanskelig som veldig mange vil ha det til? Synes ikke det var så vanskelig. Greide det på første forsøk Man fikk jo hjelp av de to brødrene... Endret 24. juni 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Flere enn meg som synes at bankranet sammen med Packie var litt "oppskrytt"? Jeg mener at mange synes det var så forferdelig vanskelig.. Jeg døde riktignok 2 ganger før jeg greide det, men så begynte jeg å bruke cover litt mer, samt ta meg god tid til å lete etter first aid, og da ble jo missionet piece of cake. Flere enn meg som synes at det ikke var så vanskelig som veldig mange vil ha det til? Synes ikke det var så vanskelig. Greide det på første forsøk Man fikk jo hjelp av de to brødrene... De oppdragene man er flere på er lettest, ja. Da har man litt pusterom. Selv opp oppdraget det er snakk om er ganske intenst. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Er jeg langt unna å runne Main Story? På 60% er main story runna. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Kan man fortsette og da sidequests osv når man har runna d? Er det sånn at du ikke kan save etter du har runna det? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Ja og nei. Kvifor skulle du ikkje kunne lagre? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Når du har runna storyen er jo fortsatt halve spillet igjen med sidequests, randomquests, finne alle duene, låse opp alle ekstra kjøretøy osv. Og multiplayer. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ja og nei. Kvifor skulle du ikkje kunne lagre? Så får meg at du kom til slutten av historien, får credits, og blir kastet tilbake til før du tok siste oppdrag. Thx anyway Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå