the_fire Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg lurer litt på hva jeg skal med alle pengene... Kjøper jo våpen og slikt, men aldri for mer enn hva jeg får pr. oppdrag. Er det annet enn våpen som koster mye penger? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Egentlig ikke. Har du fått RPG? På raketter til den kan du svi av en del Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Lage dine egne stunts, helst med helikopter. Poenget er at det ska se kult ut og at du dør samtidig. Dermed må du betale legeregningen. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg lurer litt på hva jeg skal med alle pengene... Kjøper jo våpen og slikt, men aldri for mer enn hva jeg får pr. oppdrag. Er det annet enn våpen som koster mye penger? Mat? Strippeklubb? Hallo? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg lurer litt på hva jeg skal med alle pengene... Kjøper jo våpen og slikt, men aldri for mer enn hva jeg får pr. oppdrag. Er det annet enn våpen som koster mye penger? Mat? Strippeklubb? Hallo? 50000 hamburgere? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Det var lissom ironisk ment da Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Mat koster ingenting. Jo? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Mat koster ingenting. Jo? Han menete det ikke koster så mye, 5 dollar koster det og det er ikke så mye Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Det var lissom ironisk ment da Internett og ironi er mismatch. Mat koster ingenting. Jo? en dråpe i havet. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Det var lissom ironisk ment da Internett og ironi er mismatch. Mat koster ingenting. Jo? en dråpe i havet. I know Morro for meg forde da Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 målet er jo å tjene penger, det er jo det som gjør at nico tar på seg alle oppdraga. dessuten er det jo en achivement å få 500.000$ Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 målet er jo å tjene penger, det er jo det som gjør at nico tar på seg alle oppdraga. dessuten er det jo en achivement å få 500.000$ Ikke på ps3 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ok, nå blir jeg sur... Mener å ha lest at man har muligheten til å løse oppdrag på egne måter, dette stemmer jo så absolutt ikke. Det var meningen at jeg skulle kjøre båt, hadde to valgt (tilsynelatende), og valgte vist feil. Yay. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ok, nå blir jeg sur... Mener å ha lest at man har muligheten til å løse oppdrag på egne måter, dette stemmer jo så absolutt ikke. Det var meningen at jeg skulle kjøre båt, hadde to valgt (tilsynelatende), og valgte vist feil. Yay. Bare noen få oppdrag som er "frie". Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Er også skuffet over at man ikke kan styre utfallet mer. Spoiler angående et oppdrag på ca 40-50%: Synes bankranet er et godt eksempel. Du skal kjøre til banken så er resten cutscene. Etterpå skal du plaffe ned 1 etter 1 politi mann som et typisk arcade spill. Der synes jeg man skulle kontrolert hva som skjer under ranet (hvis alt blir en fiasko eller ikke). Og hvis man får masse purk etter seg, synes jeg man selv skal kunne bestemme hvordan komme unna. Endret 19. juni 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) gadd ikke spille dette spillet mer enn ca 2 timer.. gjeesp..ikke bra nok rockstar, san andreas er bedre, større, friere og har bedre grafikk på pc. Endret 20. juni 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 gadd ikke spille dette spillet mer enn ca 2 timer.. gjeesp..ikke bra nok rockstar, san andreas er bedre, større, friere og har bedre grafikk på pc. Bedre grafikk?? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 gadd ikke spille dette spillet mer enn ca 2 timer.. gjeesp..ikke bra nok rockstar, san andreas er bedre, større, friere og har bedre grafikk på pc. Bedre grafikk?? Er det noe san andreas ikke har så er det ikke grafikk i forhold til 4ern.. prøv nr 4 i 1080p du.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå