Gå til innhold

Grand Theft Auto IV inntrykk, tips og triks!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke noen kroppsdeler hadde skadet fps'n, med tanke på de digre eksplosjonene jeg har skapet uten en liten dropp.

 

nå er ein eksplosjon samme animasjonen heile tiden, mens alle kroppsdelene hadde måtte fått eigen fysikk som reagerte uavhengig av kvarandre..

 

men eg veit ikkje, det hadde sikkert gått likevel..men såå gira på akkuratt det der gjer meg ikkje noko. Det er ikkje texas chainsaw massacre likso..;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk
Kunne det i San Andreas med hagle, men er jo ikke spesiellt realistisk. Men litt rart at de ligger på bakken å vrir seg i smerter etter ei kule i panna.

 

Er det noen som vet om cutscenes regnes med i ingame spilletid? Og hvor travel har man det egentlig for å få Liberty City minute?

 

Man kan overleve skudd i hodet.

Lenke til kommentar

jeg driver å spiller igjennom main story en gang til nå for å få LCM, ta de valga jeg ikke tok flørste gang og fordi en kamerat vil ha med seg storyen.

 

derfor ser vi alle cutscenes.

 

noen ide om hvor lang til det vil ta da? siste oppdraget jeg gjorde i helga var bankranet med packie, og første jeg begynnte å jobbe for han så hadde jeg tatt alle andre oppdrag som var tilgjengelige. vi har vel ikke brukt 15 timer enda.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

LCM-achievementen er ikkje noko vanskeleg. Eg speler igjennom for andre gong no, og skippar difor dei fleste cutscenar. Har spelt ca 10 timar og har tatt 80 oppdrag trur eg.

 

jeg driver å spiller igjennom main story en gang til nå for å få LCM, ta de valga jeg ikke tok flørste gang og fordi en kamerat vil ha med seg storyen.

 

derfor ser vi alle cutscenes.

 

noen ide om hvor lang til det vil ta da? siste oppdraget jeg gjorde i helga var bankranet med packie, og første jeg begynnte å jobbe for han så hadde jeg tatt alle andre oppdrag som var tilgjengelige. vi har vel ikke brukt 15 timer enda.

 

Tipper du har omlag 30 oppdrag att, og dei siste oppdraga kan ta lang tid, men du vil nok klare det på 15 timar, det er ikkje noko problem.

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar

 

jeg har drøyt 17 timer spilletid nå, men har fått muligheten til å starte på de siste oppdraga til han mafiafyren på sjukehuset. regner med å være ferdig på ca 3 timer.

 

btw, det oppdraget der du får valget mellom å skyte en av de to mcreary brødrene, så valgte jeg francis denne gangen, og så slo det meg at du mister vel noen missions da, stemmer det?

 

Endret av Skagen
La innlegget i spoiler.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

 

nei du mister ingen missions, men hvis du lar francis (politimannen) leve, kan du ringe til han og "miste" stjerner hvis du har noen, ganske kjekt:)

 

 

EDIT:

 

tips for å få mindre spilletid, når du skal dra til personer, mission steder, hopper du i en taxi og skip;)

Endret av Bruker-127711
SPOILER GUTTER OG JENTER, HALLO?
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg fikk min ps3 og GTA IV idag og ble litt små skuffa.. har en 32' LCD tv men føler at grafikken er litt "grøt" som long range view i oblivion brukte å være, altså ikke fult så kraftig men litt. Skal den være sånn eller er det spørs på oppløsningen? Spiller på 1080i atm.

Lenke til kommentar
Jeg fikk min ps3 og GTA IV idag og ble litt små skuffa.. har en 32' LCD tv men føler at grafikken er litt "grøt" som long range view i oblivion brukte å være, altså ikke fult så kraftig men litt. Skal den være sånn eller er det spørs på oppløsningen? Spiller på 1080i atm.

 

 

grafikken er nok litt grøt ja. men eg anbefaler deg å sette til 720p om du kan, det gjir eit litt meir levande bilde:)

Lenke til kommentar

Tjaa litt irriterende da man ikke kan se så langt vekk. og alt er litt "blur" eller så har de overgjort HDR på spillet.

 

Video på game trailers viser at xbox360 ikke har "blur" og så litt bedre ut imo.

 

Men jaja, som jeg sa :p får leve med det vis det ikke er noe måte å fikse det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...