Zapticon Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Du har også internett i... ...leiligheten du får når du drep Playboy X. Veldig fin leilighet med nydeleg TV Er glad eg drepte Playboy X istadenfor Dwayne. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Rockstar har jo masse små detaljer, og jeg synes absolutt flere klær, tattoo og hår hadde vært en fin ekstrating for å lage en karakter som DU liker. PS: Det med fly og 11. september: Jeg tviler at det er grunnen til at de har kuttet ut fly. Jeg tror heller det er fordi det kun er en flyplass i byen og at arealet du spiller på ikke er like stort som i San Andreas. Man kan absolutt gjøre terrorangrep i GTA IV også. Hold en granat i hånda, løp inn i en butikk/folkemengde/bilkø og detoner deg selv i lufta, du vil da høre for.eks. ''we have a possible terror attack in west park'' elns. Rockstar har sagt at grunnen til at fly ikke er med er på grunn av byens areal. Skulle fly ha vært tilgjengelig ville man ha kunne fly tvers over kartet på sekunder. Det fører da selvsagt til at flyets nytte er ikke-eksisterende og derfor unødvendig. Det trengs ikke et geni for å tenke seg til dette selv om en har spilt spillet. Fly hadde heller ikke gjort spill opplevelsen noe bedre for de kunne ikke ha hatt samme rolle som i tidligere, og selvfølgelig dens nevnte unødvendighet. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Er lite vits i å ha fly dersom det berre er ein flyplass ein kan lande på Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hvem sier at man må ha en flyplass for å lande? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hehe. Jetjagere og sånne fly ville ha vært overflødig, men det hadde vært kult med et sjøfly eller andre småfly. Med tanke på multiplayer ville det ha betydd mye for underholdningen.. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hvem sier at man må ha en flyplass for å lande? Hehe, vel, er mogleg det går an å landa i gatene men dersom flystyringa er som i San Andreas ville det ikkje vorte lett! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hadde vært greit å hatt en fallskjerm på hele tiden, slik som Rico i Just Cause. Enkelte oppdrage avsluttes høyt oppe, og i stedet for å løpe en halvtime ned trappene hadde det vært mye kulere med en liten sky dive Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jumpjeten i San Andreas var jo konge å fly. Kunne leke meg i timesvis med å stupe ned mot veien, og fly inn i tunellen, for å fly ut på andre siden igjen. <3 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Du har også internett i... ...leiligheten du får når du drep Playboy X. Veldig fin leilighet med nydeleg TV Er glad eg drepte Playboy X istadenfor Dwayne. Hm.. at jeg ikke kikker nærmere. Ja, valgte oss å hjelpe Dwayne. Underdogs ftw Lenke til kommentar
Ich bin hier Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hvordan skaffer man seg kos? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 1: Finn deg ein bil, tut på ei hore som står gatelangs. Kjør til eit smug, vel teneste og kjør på. 2: Få deg dame, ta ho ut på date og vel "Try your luck" når du har kjørt ho heim. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg syntes kartet nede i hjørnet er litt lite, mulig å få det litt større?! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Trur ikkje det, finn deg eit helikopter så får du større synsvidde. Trykk nedpil på D-pad (Xbox) så får du større synsvidde ei lite sekund. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 SKulle gjerne ha mulighet å blåse det litt opp.. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Trur ikkje det, finn deg eit helikopter så får du større synsvidde. Trykk nedpil på D-pad (Xbox) så får du større synsvidde ei lite sekund. Bare å holde inne for å få større synsvidde lenger Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Synes det er dumt at man ikke kan avbryte innputtingen av patroner i hagla når det står en fyr rett foran deg med uzi klistret til pannebrasken din. Også er det noe i veien med mennesker etter at de er blitt skutt. Jeg lot en stakkars sykehusresepsjonist smake haggel, og lot det gå hardt ut over hodet hennes. Likevel var hele kroppen hennes like fin etterpå. Det hadde vært morsommere hvis hodet ble blåst av omtrent som i Gears of War... Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Synes det er dumt at man ikke kan avbryte innputtingen av patroner i hagla når det står en fyr rett foran deg med uzi klistret til pannebrasken din. Også er det noe i veien med mennesker etter at de er blitt skutt. Jeg lot en stakkars sykehusresepsjonist smake haggel, og lot det gå hardt ut over hodet hennes. Likevel var hele kroppen hennes like fin etterpå. Det hadde vært morsommere hvis hodet ble blåst av omtrent som i Gears of War... off..kva skjer med dagens ungdom.. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Istedet for at det skal se ut som en av Peter Jacksons splatter filmer (som kan være gøy:D), liker jeg at kroppene reagerer med området rundt seg, ramler ned trapper osv. Hadde ikke hatt noe imot en knapp i options som het "extreme gore on/off" Endret 24. mai 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) @_KroSjefen_ Det skal kanskje nevnes at jeg ikke var alene da jeg gjorde dette... Vi var flere om det Men du må innrømme at det er litt rart at mennesker ser like hele ut etter at drugiS er ferdig med dem Endret 24. mai 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) @_KroSjefen_Det skal kanskje nevnes at jeg ikke var alene da jeg gjorde dette... Vi var flere om det Men du må innrømme at det er litt rart at mennesker ser like hele ut etter at drugiS er ferdig med dem ja alså det er jo det, men me får vel ta cpu begrensinger og grafikk motor oppbygging og litt sån stasj i betrakting.. viss masse kroppsdeler skulle til å flagre så er det ikkje sikkert fps hadde holdt seg like solid under dei verste opprøra, i tilleg spørst det om gta iv hadde fått vanlig PGI 18 rating...hadde den blitt merka Adult slik som manhunt så hadde det vore krise.. Endret 24. mai 2008 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå