Gå til innhold

Grand Theft Auto IV inntrykk, tips og triks!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere som eier GTA IV, vil dere si at 8800gtx skal kunne kjøre spillet på max uten problemer når det kommer på pc?

Ja selvfølgelig da kortet koster mer enn dagens konsoller ;)

Ett GTX-kort skal med all sannsynlighet dra det spillet på maks, bare pass på att du har ihvertfall 3GB ram og minst en veldig god duo eller quad prossessor, da tror du kan kjøre det max og slikt ;)

Men det er opptil Rockstar hvor mye dem vil bruke på å optimalisere GTA IV til pc, viss det blir nesten ikke optimalisert da tror jeg vi ser stygge store krav :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Hvis det kommer på PC mener du?

Kommer om 8 måneder har jeg hørt.. men andre steder sies det at Rockstar ikke kommenterer det.

 

Uansett, får se om det kommer, kjøper ihvertfall ikke en konsoll bare for å spille spillet.

 

Dere som eier GTA IV, vil dere si at 8800gtx skal kunne kjøre spillet på max uten problemer når det kommer på pc?

Ja selvfølgelig da kortet koster mer enn dagens konsoller ;)

Ett GTX-kort skal med all sannsynlighet dra det spillet på maks, bare pass på att du har ihvertfall 3GB ram og minst en veldig god duo eller quad prossessor, da tror du kan kjøre det max og slikt ;)

Men det er opptil Rockstar hvor mye dem vil bruke på å optimalisere GTA IV til pc, viss det blir nesten ikke optimalisert da tror jeg vi ser stygge store krav :p

Tja, har 8800gts 512MB (G92) 4 gig ram og E8400

Endret av Daniel_91
Lenke til kommentar

Det var bare kjedelig, føler ikke det trenger noen begrunnelse. Var det jeg syntes det var, og sånn er det. Det er jo hyllet som et spill laget av overmennesker av de fleste andre, så skulle jo bare mangle at det fantes noen sånne idioter som meg som absolutt måtte synes det var kjedelig.

Lenke til kommentar
Det var bare kjedelig, føler ikke det trenger noen begrunnelse. Var det jeg syntes det var, og sånn er det. Det er jo hyllet som et spill laget av overmennesker av de fleste andre, så skulle jo bare mangle at det fantes noen sånne idioter som meg som absolutt måtte synes det var kjedelig.

Det er jo smak og behag, synes ikke du skal føle deg som en idiot bare fordi du ikke likte det! :)

 

Selv syne sjeg det er et av de beste spill som noen gang er produsert. Det kommer nesten opp mot drømmespillet mitt, nemlig et spill hvor du kan gjøre hva du vil i en hel by.

 

Dessuten er jo skuespillet og stemmene ekstremt gode til spill og være.

Lenke til kommentar

Det som er så bra med GTA iV er at du kan ta mange forskjellige val som har innverknad på korleis storyen sluttar. I tillegg er det jo fantastisk mykje å finna på utanom storyen: Bilrace, car-theft for Stevie, bowling og slikt, skyte fuglar :p, stuntjumps :) osv.

 

Og det at ein kan ta taxi gjer det mykje lettare å kome seg frå A-B.

Lenke til kommentar

Greit spill, men etter alle de enormt gode omtalene er jeg ganske skuffet. Spillet er en stor skuffelse i forhold til San Andreas. Hvorfor?

 

- Ingen gjengområder

- Ikke mulig å bygge muskler eller bli feit

- Kartet er mindre

- Ingen landeveiområder

- Lite klær

- Ingen tatto og klær muligheter

- Mye penger, men lite å bruke pengene på

- Lett å flykte fra politiet. Selv på 6 stjerner er det bare å hive seg inn i et helikopter, og du kommer deg som regel ALLTID unna AI-helikopterne. På San Andreas ble du skutt ned av jagerfly.

- Hvor har ambulanse og brannbiloppdragene tatt veien?

- Ingen fly

- Du kan ikke svømme under vann

- Ingen fallskjerm

- Du kan ikke kjøpe eiendom

- Mange poengløse og kjedelige sideoppdrag. F.eks taxi-oppdragene til Roman. Poenget er å kjøre fra A til B og komme frem i livet. Om bilen er smadret spiller ingen rolle så lenge man kommer frem. Å holde vennene fornøyde blir kjedelig i lengden, da man går lei av å gjøre det samme om og om igjen.

- Scriptete "chase-oppdrag".

 

 

Alt i alt en forbedret utgave av GTA 3.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...