Kiruk Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hvis det kommer på PC mener du? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Dere som eier GTA IV, vil dere si at 8800gtx skal kunne kjøre spillet på max uten problemer når det kommer på pc? Ja selvfølgelig da kortet koster mer enn dagens konsoller Ett GTX-kort skal med all sannsynlighet dra det spillet på maks, bare pass på att du har ihvertfall 3GB ram og minst en veldig god duo eller quad prossessor, da tror du kan kjøre det max og slikt Men det er opptil Rockstar hvor mye dem vil bruke på å optimalisere GTA IV til pc, viss det blir nesten ikke optimalisert da tror jeg vi ser stygge store krav Endret 17. mai 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Hvis det kommer på PC mener du? Kommer om 8 måneder har jeg hørt.. men andre steder sies det at Rockstar ikke kommenterer det. Uansett, får se om det kommer, kjøper ihvertfall ikke en konsoll bare for å spille spillet. Dere som eier GTA IV, vil dere si at 8800gtx skal kunne kjøre spillet på max uten problemer når det kommer på pc? Ja selvfølgelig da kortet koster mer enn dagens konsoller Ett GTX-kort skal med all sannsynlighet dra det spillet på maks, bare pass på att du har ihvertfall 3GB ram og minst en veldig god duo eller quad prossessor, da tror du kan kjøre det max og slikt Men det er opptil Rockstar hvor mye dem vil bruke på å optimalisere GTA IV til pc, viss det blir nesten ikke optimalisert da tror jeg vi ser stygge store krav Tja, har 8800gts 512MB (G92) 4 gig ram og E8400 Endret 17. mai 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Før spelet eventuelt blir annonsert og spesifikasjonar kjem er det ikkje så lett å spå, men eg kan aldri tenke meg at du skulle få problemer. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Den sangen er på gta iv, har fått den på hjernen xD Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Inntrykk: spillet var skikkelig kjedelig, og ja, det var det. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Det var bare kjedelig, føler ikke det trenger noen begrunnelse. Var det jeg syntes det var, og sånn er det. Det er jo hyllet som et spill laget av overmennesker av de fleste andre, så skulle jo bare mangle at det fantes noen sånne idioter som meg som absolutt måtte synes det var kjedelig. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg hadde bedre førsteinntrykk av GTA: San Andreas, men får se om jeg får spilt igjennom dette spillet snart.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Det var bare kjedelig, føler ikke det trenger noen begrunnelse. Var det jeg syntes det var, og sånn er det. Det er jo hyllet som et spill laget av overmennesker av de fleste andre, så skulle jo bare mangle at det fantes noen sånne idioter som meg som absolutt måtte synes det var kjedelig. Det er jo smak og behag, synes ikke du skal føle deg som en idiot bare fordi du ikke likte det! Selv syne sjeg det er et av de beste spill som noen gang er produsert. Det kommer nesten opp mot drømmespillet mitt, nemlig et spill hvor du kan gjøre hva du vil i en hel by. Dessuten er jo skuespillet og stemmene ekstremt gode til spill og være. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 I tillegg er byen og alt dens innhold så realistisk at det er nærmest skremmende. Noen ganger bare stopper jeg helt og glaner utover fordi det er så fantastisk deilig. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Det som er så bra med GTA iV er at du kan ta mange forskjellige val som har innverknad på korleis storyen sluttar. I tillegg er det jo fantastisk mykje å finna på utanom storyen: Bilrace, car-theft for Stevie, bowling og slikt, skyte fuglar , stuntjumps osv. Og det at ein kan ta taxi gjer det mykje lettare å kome seg frå A-B. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 ja, men det hadde vært kult å kunne date flere damer, få seg en ordentlig jobb osv. jeg får ikke flere races fra Brucie, selv om det enda står i telefonboka at jeg kan ringe han ang. det. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Samme her angåande race. Ein kamerat av meg føreslo at Rockstar burde gå ilag med utviklarane av Sims og Grand Turismo for å laga det ultimate spel, med skikkeleg realistisk bilkøyring, og eit heilt liv med familie osv.! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Worker by day, killer by night! Hadde vært utrolig kult. Og ja, jeg vet det er enda lenge til vi får se noe slikt, men tenk om man kunne gått inn i alle bygninger i et GTA lignende spill? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 ja, men det hadde vært kult å kunne date flere damer, få seg en ordentlig jobb osv. Det kan du jo, berre til å logge seg på ein PC og Livemeet.net, send eit "søknad" til dei du vil date. Ikkje alle du får napp hos riktignok. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Zeph: Jeg har datet både Lawchick og hun andre, men jeg dumpa dem begge i tro om at jeg kunne date flere. Nå får jeg ikke engang svar.. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Det er totalt 4 damer du kan date. 1 fra story, 2 fra lovemeet, 1 fra en anna nettside. Kan være det er fler, men jeg har ikke funnet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Greit spill, men etter alle de enormt gode omtalene er jeg ganske skuffet. Spillet er en stor skuffelse i forhold til San Andreas. Hvorfor? - Ingen gjengområder - Ikke mulig å bygge muskler eller bli feit - Kartet er mindre - Ingen landeveiområder - Lite klær - Ingen tatto og klær muligheter - Mye penger, men lite å bruke pengene på - Lett å flykte fra politiet. Selv på 6 stjerner er det bare å hive seg inn i et helikopter, og du kommer deg som regel ALLTID unna AI-helikopterne. På San Andreas ble du skutt ned av jagerfly. - Hvor har ambulanse og brannbiloppdragene tatt veien? - Ingen fly - Du kan ikke svømme under vann - Ingen fallskjerm - Du kan ikke kjøpe eiendom - Mange poengløse og kjedelige sideoppdrag. F.eks taxi-oppdragene til Roman. Poenget er å kjøre fra A til B og komme frem i livet. Om bilen er smadret spiller ingen rolle så lenge man kommer frem. Å holde vennene fornøyde blir kjedelig i lengden, da man går lei av å gjøre det samme om og om igjen. - Scriptete "chase-oppdrag". Alt i alt en forbedret utgave av GTA 3. Endret 18. mai 2008 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå