Gå til innhold

Grand Theft Auto IV inntrykk, tips og triks!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går det ann og gamble i spillet som i San Andreas? Hadde vært greit og vinne litt penger..

Hvorfor... Jeg klarer ikke for mitt bare liv å bruke opp pengene du får på oppdrag.

Personlig så synes jeg det er greit. Syntes det var litt for masete å springe etter penger hele tide. Juksa litt på San Andreas akkurat der. Satsa alle penga på en hest. Dersom vinn... save, dersom tap, load siste savegame og prøv igjen. Etter at jeg satt igjen med 16 mill $ så kjøpte jeg bare det som kunne kjøpes etter det :whistle:

Lenke til kommentar

uff. jeg klarer ikke å finne den siste brua jeg skal fly under heller. har prøvd alle de opplagte flere ganger. til og med den i parken har jeg testa, men den telte ikke.

nvm, jeg fant den, hadde ikke tatt en bro jeg trodde jeg hadde tatt. eller så bomma jeg på rett plass første gangen ellno.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Gjorde det samme og ville ha gjort noe slikt igjen. Men helt seriøst ingen som veit? Du får jo achievments på xbox360 om du får 500.000 dollar. Derfor ;)

Er du god til å spare er det ikke noe problem med 500000

Du får jo 250000 for bankranet og 250000 på siste oppdrag.

Lenke til kommentar
Les bare om dere har gjort ferdig diamantoppdragene:

Hørte på nyhetene på radioen at en uteligger fant diamantene i søpla og skulle åpne Sprit- og våpensjappe i Vice City. Lurer på om han dukker opp i en eventuell oppfølger..

Tviler sterkt på det siden det er i vice city..

Lenke til kommentar
Les bare om dere har gjort ferdig diamantoppdragene:

Hørte på nyhetene på radioen at en uteligger fant diamantene i søpla og skulle åpne Sprit- og våpensjappe i Vice City. Lurer på om han dukker opp i en eventuell oppfølger..

Tviler sterkt på det siden det er i vice city..

Han mente seff en evt. oppfølger som er satt i Vice City

Endret av Eremal
Lenke til kommentar

Tror du de har tenkt å fortsette i Liberty City til evig tid? Personlig skulle jeg ønske det, men jeg regner med at det dukker opp en GTA4: Vice City innen 2 år. Toppen 3. Evt et anna sted i GTA Universet.

Endret av Eremal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk
Tviler fortsatt at de lager en oppfølger til Vice City. Det er utrolig mye mere arbeid med level design nå enn hva det var for bare 5 år siden.

Men det hadde vært fett, Miami var et kult utgangspunkt.

Lenke til kommentar
Går det ann og gamble i spillet som i San Andreas? Hadde vært greit og vinne litt penger..

Hvorfor... Jeg klarer ikke for mitt bare liv å bruke opp pengene du får på oppdrag.

Personlig så synes jeg det er greit. Syntes det var litt for masete å springe etter penger hele tide. Juksa litt på San Andreas akkurat der. Satsa alle penga på en hest. Dersom vinn... save, dersom tap, load siste savegame og prøv igjen. Etter at jeg satt igjen med 16 mill $ så kjøpte jeg bare det som kunne kjøpes etter det :whistle:

Så tungvint du gjorde det. Det var jo bare å spill på den hesten med høyest odds. Altså den hesten som gir mest gevinst ved seier. 1/14 tror jeg det brukte å være. Det var nemlig akkurat like stor sjangs for at den hesten skulle vinne, slik at man burde vinne ca hver 6 gang. Og med en odds på 1/14 betyr dette at man er rik på no time..

Lenke til kommentar

I San Andreas endte jeg opp med å bli så lei av å ha mye penger at jeg gambla så mye jeg kunne på høyest odds (grønnt felt elns) på lykkehjulet.. Så vant jeg t.o.m. Siden det har jeg ikke spillt San Andreas :p

Endret av Eremal
Lenke til kommentar

Spoiler etter Packie-oppdrag:

Åja, så man får 250 000 for bankranet...

Har gått rundt og ikke skjønt bæret av hvorfor jeg hadde så mange penger :D

Edit: Sorry for glemt spoiler

Endret av Alompi
Lenke til kommentar

Så tungvint du gjorde det. Det var jo bare å spill på den hesten med høyest odds. Altså den hesten som gir mest gevinst ved seier. 1/14 tror jeg det brukte å være. Det var nemlig akkurat like stor sjangs for at den hesten skulle vinne, slik at man burde vinne ca hver 6 gang. Og med en odds på 1/14 betyr dette at man er rik på no time..

Vel... uansett gambling. Gevinsten blir mindre... tok ikke mange gangene å få 16 mill... helt seift :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...