Armageddon Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Er det noen som har fått perfect score i bowling? Og er det noe reward? Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Achievement for 3 strikes på rad i alle fall. Endret 9. mai 2008 av AlfSimen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Achievement for 3 strikes på rad i alle fall. Jegg fikk to, og så alle untatt en. det var litt irreterende Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Han U.L Paper er også en Mcreary. Det kan godt hende, for han sier aldri navnet sitt. Det er 5 McReary i spillet, det er: Francis, Patrick, Gerrard, (han på D), Kate og Ms. (moren, som jeg heller ikke husker navnet på) McReary. Det er da sju McReary med, du lister opp seks. Han på D er Derrick (Derry), så har vi jo også Michael som dør i et oppdrag. Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 U.L Paper er Francis McReary. U.L.Paper er ikke Francis McReary... Det er en fyr du ikke får vite navnet på..Iværtfaill har ikke jeg fått det enda... Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Han U.L Paper er også en Mcreary. Det kan godt hende, for han sier aldri navnet sitt. Det er 5 McReary i spillet, det er: Francis, Patrick, Gerrard, (han på D), Kate og Ms. (moren, som jeg heller ikke husker navnet på) McReary. Det er da sju McReary med, du lister opp seks. Han på D er Derrick (Derry), så har vi jo også Michael som dør i et oppdrag. Michael er ikke en McReary. Han heter Michael Keane, eller Saint Michael... Så det er bare seks McReary Endret 9. mai 2008 av lortonge Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Sorry jeg rota. Det er en søskenflokk på 5, inkl. mora er de 6 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 urk, steve har blitt veldig lite informativ i smsene sine. hvor er det cometen parkert? han sier bare swingers golf club, og jeg husker ikke hvor det er. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 http://gamewiki.net/Grand_Theft_Auto_IV/St..._Vehicle_Thefts Ta-daa! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 jeg klarer ikke å finne den ut i fra det som står i linken din. er det noen som har finni den som kan gi litt mer spesifik info? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 se det var langt bedre, takker. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Noen som har tips til hvordan man får full helse og armor raskes etter/før ett oppdrag? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Nærmeste pølsebod og ring "J". Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Nærmeste pølsebod og ring "J". Har ikke blitt så god venn med jacob ennå , noe steder hvor det ligger en armor gjemt i nærheten av en pølsebod etc? Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ring 911 og få en ambulanse til å heale deg, og ta en taxi til nærmeste våpensjappe hvis du ikke sliter med økonomien.. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Koster vel $900 og bli fiksa av ambulanse, så ja. Du skal ha økonomien i orden. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ring 911 og få en ambulanse til å heale deg, og ta en taxi til nærmeste våpensjappe hvis du ikke sliter med økonomien.. Funker jo svært dårlig. Har prøvd det ett par ganger, men de bare kjører forbi... Selv om jeg står helt stille fra jeg ringer til de kommer. Må jeg plystre på de liksom på taxi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå