Gå til innhold

Grand Theft Auto IV inntrykk, tips og triks!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Sultan RS" bilen finner du her:

post-100209-1210091047_thumb.jpg"

 

 

Noen som vet om en plass hvor politihelikopteret er og finne? (uten cheat)

 

Edit. Fant det på flyplassen

 

Annihalator eller LCPD Maverick? Annihalator er overkommelig enkelt å få tak i fra den mest nordøstlige politistasjonen i Algoquin. Dog det spawner ikke der før godt ut (etter?) storyen. Det går en trapp fra parkeringsplassen og opp på taket (du må inn en dør) Det står politi på taket så du får en wanted stjerne når du tar heliet, men den fjernes raskt via en telefonsamtale (mtp at du må være nesten ferdig med story regner jeg med at du vet hva du skal ringe).

Lenke til kommentar

Tror nok det bare er to forskjellige briller ja.. Man ser jo ut som en seriemorder eller voldtektsmann med de brillene.

 

Forresten, leste her et sted på forumet at man kan kjøpe et hus. Er det noen som vet hvor man får kjøpt det?

Har også lest at man får annhialator helikopteret om man tar alle duene, men hvor skal man gjøre av det helikopteret?

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Han U.L Paper er også en Mcreary.

 

Det kan godt hende, for han sier aldri navnet sitt. Det er 5 McReary i spillet, det er: Francis, Patrick, Gerrard, (han på D), Kate og Ms. (moren, som jeg heller ikke husker navnet på) McReary.

 

@ Rasch: Annihalator helikopteret spawner på så og si alle politistasjonene etter du er ferdig med story. Når du tar alle duene skal det visst spawne et som skyter raketter, uten at jeg vet noe om hvor (kan være det vanlige med maskingevær blir erstatta elns).

 

Hus som kan kjøpes har jeg bare sett ett sted en gang her på forumet, ikke noen andre steder, så jeg antar at den enkelte forumbruker skrev noe feil elns.

Endret av Eremal
Lenke til kommentar

Prøvde å søke, men klarte ikke å se at noen andre hadde skrevet dette, så here it is..

 

For å få strike i bowling-spillet, gjør følgende:

Fra posisjonen du starter i tar du 2 skritt til venstre. Kast kula RETT fram.

 

For min del hjelper det å holde den analoge stikka med både tommel og pekefinger, da grensen mellom strike og "arrgh, så nært" ikke er veldig stor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...